Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
carika schreef:Heeft hier iemand ervaring met hoeveler reformin plus?
Ik heb dit jarenlang gevoerd in DE maar toen was het huis aangeschreven als “goedkoop” en je kunt beter het luxe pavo voer geven.... pavo was toen flink duurder in DE.
Nu ben ik er inmiddels niet meer zo van om anderen gewoon te volgen en ga ik toch weer een emmer halen. O.a. Omdat het minder ijzer heeft dan marstall force. We hebben al veel ijzer in het water.
No_No schreef:carika schreef:Heeft hier iemand ervaring met hoeveler reformin plus?
Ik heb dit jarenlang gevoerd in DE maar toen was het huis aangeschreven als “goedkoop” en je kunt beter het luxe pavo voer geven.... pavo was toen flink duurder in DE.
Nu ben ik er inmiddels niet meer zo van om anderen gewoon te volgen en ga ik toch weer een emmer halen. O.a. Omdat het minder ijzer heeft dan marstall force. We hebben al veel ijzer in het water.
Ik heb een jaar Hoveler gevoerd tot ik er achter kwam dat het een aanvullende vitaminekorrel is. Het is niet een volledige balanceer dus.
Omdat mijn pony bijna geen krachtvoer krijgt voer ik nu pavo vital wat wel een balancer is en naast geen tot heel weinig krachtvoer gevoerd kan worden voor een VOLLEDIGE aanvulling. Hoveler is een aanvaller op volledig krachtvoer.