Mijn paard vindt alle producten (althans, de vitalbix, active + en mash) allemaal even lekker! De mash of active + geef ik regelmatig als lekker tussendoortje na werken en de vitalbix krijgt hij gewoon elke dag als ontbijt en diner.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Inxs schreef:Fijn te lezen dat de paarden/pony's nu wel de DC eten, ik kneep um al een beetje![]()
Ik was van plan om idd ook de DC te geven in combinatie met de Active+, daarnaast na het rijden de slobber. Het wachten is nu eerst op het voedingsadvies om aan de weet te komen of deze combinatie voor mijn merrie gaat werken
Inxs schreef:Zo dan! Ruim een kilo? Da's best wat idd. Heb je een trekpaard of zo
xyzutu2 schreef:Hier staat Rio nu op advies van een voedingsdeskundige al twee weken op Vitalbix (hiervoor kreeg hij Je Paard Gezond & Fit maar dat zou niet goed zijn voor hem). Het maakte mij niet uit welke van de twee ik voerde, tot ik gisteren met hem wandelde en hij halverwege de wandeling halthield en een hap van de grond nam.![]()
Dat heeft hij echt nog nooit gedaan, bij geen enkele van de vitamine/mineralenbrokken die hij heeft gehad. Hebben meer mensen dit met Vitalbix gehad?
xyzutu2 schreef:Hier staat Rio nu op advies van een voedingsdeskundige al twee weken op Vitalbix (hiervoor kreeg hij Je Paard Gezond & Fit maar dat zou niet goed zijn voor hem). Het maakte mij niet uit welke van de twee ik voerde, tot ik gisteren met hem wandelde en hij halverwege de wandeling halthield en een hap van de grond nam.![]()
Dat heeft hij echt nog nooit gedaan, bij geen enkele van de vitamine/mineralenbrokken die hij heeft gehad. Hebben meer mensen dit met Vitalbix gehad?