Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Koekeroekus schreef:Zag dit op Facebook langs komen. Misschien interessant voor de mensen die vragen hadden of de calcium/fosfor verhouding en de magnesium.
http://natuurlijkpaarden.nl/interview-m ... it-broxxx/
madamX schreef:Koekeroekus schreef:Zag dit op Facebook langs komen. Misschien interessant voor de mensen die vragen hadden of de calcium/fosfor verhouding en de magnesium.
http://natuurlijkpaarden.nl/interview-m ... it-broxxx/
tjsa, als je niets te doen hebt kan je inderdaad deze onzin lezen....
Lang geleden dat ik zoveel onzin in een paar alinea's gelezen heb.
madamX schreef:Ik heb het over de hoeveelheid onzin die erin vermeld staat, dat brengt me overigens zwaar aan het twijfelen over het product. Met een beetje googlen zal je vast wel achterhalen wat ik bedoel.
ElCid schreef:madamX schreef:Ik heb het over de hoeveelheid onzin die erin vermeld staat, dat brengt me overigens zwaar aan het twijfelen over het product. Met een beetje googlen zal je vast wel achterhalen wat ik bedoel.
Helemaal mee eens! en dan heb ik het nog niet over de "kwaliteit" van het voer! Hier ook hele slechte ervaringen met het voer en met meneer Jansen, die echt niet weet waar hij het over heeft en ook nog onbeleefd is en zijn beloftes niet na komt.
Leuk dat er paarden zijn die het goed doen op Metazoa, kan je nagaan hoe goed het met die paarden zou gaan als ze echt goed voer zouden krijgen en de vraag rijst dan ook wat ze in vredesnaam voor die tijd gevoerd kregen!? iets wat nog slechter was dan Metazoa, waarschijnlijk!
kiki1976 schreef:Zo jij durft wel heel wat te beweren ElCid.
Dus omdat mijn paard het goed doet op Metazoa heb ik hiervoor altijd slecht gevoerd naar jouw zeggen.
Nou weet je, mijn paard deed het erg slecht op het voer waar jouw paarden het goed doen. Bij de Marstall Force stond ze regelmatig mest te vreten. Om de haverklap heel veel natte slappe mest.
Op de Metazoa eentje die super in haar vel zit, geen slappe mest meer, glimt als een spiegel en energie voor 10.
En heeft onlangs een bloedonderzoek gehad en heeft geen tekorten.
No_No schreef:......Ook ik geloof niet veel van hun stukje. Er staan onwaarheden in. Mede Doordat ze niet reageren op kritische vragen en de informatie waar naar mijn idee dingen in staan die niet kloppen ben ik niet overtuigd van het product.....