Kostolany schreef:Subli heeft geen nieuwe voer. Maar ze verkopen het graag wel zo:) Ze hebben Pavo overgenomen he:) En alles wat Pavo in het assortiment had gaan zij voeren onder hun eigen naam en wat Pavo nog in het vooruitzicht had gaan ze ook voeren onder hun eigen naam. DUs Subli is gewoon alles van Pavo erbij en hun eigen assortiment onder de naam Subli:) En het komt altijd al allemaal uit dezelfde fabrieken. Alleen het heeft een andere naam. Cavallor komt daar ook vandaan:)
Ik ben sinds kort helemaal om naar de producten van voergezond. Zij zijn echt goed bezig op de juiste manier met ontwikkelen van de juiste brok met eerlijke inhoud in de brokken. De suikers erin worden steeds verder terug gebracht door op het juiste moment te maaien. Ook maaien ze echt van Biologische gronden die vrij zijn van onkruid, wat bijvoorbeeld bij Agrobs niet het geval is daar maaien ze in Duitsland van braakliggende gronden en daar zit van alles tussen alleen het wordt zo vermalen en gedaan dat je er niets van merkt:)
Wat een onzin roepen mensen toch 
Dit is een paar pagina's terug gepost. Betreft gewoon twee volledig verschillende bedrijven met hun eigen voerlijn:
Zilandra schreef:Sorry dat ik even off topic ga maar op deze opmerking moet ik even reageren. Ik begrijp de onduidelijkheid, misschien kan ik een beetje helpen.
Pavo (onderdeel van Hendrix) is overgenomen door ForFarmers. ForFarmers heeft aandelen in Subli. Maar Subli is in eigendom van meerdere cooperaties. In eerste instantie betekent dat helemaal niets voor deze twee merken paardenvoer. Subli is geen Pavo en Pavo is geen Subli.
Zodra er meer informatie is komt dat via de officiele weg naar buiten, dat wil zeggen de websites van Nutreco, Hendrix, ForFarmers, Pavo of Subli. Zogenaamde 'insiders'-informatie is niet betrouwbaar.
Groeten, Carolien Staal
Marketing en Communicatie van Pavo
Edit, ik was niet de eerste die op deze post reageerde