Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
haukieboy schreef:Voer al een aantal maanden alleen lucerne met vitaminepoeder en gekookt lijzaad. Beval mij nog steeds super en is ook zeer fijn voor de portomonnee.
Assiepassie schreef:haukieboy schreef:Voer al een aantal maanden alleen lucerne met vitaminepoeder en gekookt lijzaad. Beval mij nog steeds super en is ook zeer fijn voor de portomonnee.
Alleen luzerne...dat heeft een scheve calcium/fosfor verhouding, wist je dat?
Bevat het vitamineprodukt en/of je ruwvoer genoeg calcium dan?
Lijnzaad hoef je niet te koken: is slecht vr de omega vetzuren (ik denk dat je het net daarvoor geeft).
Gewoon malen in je koffiemolen ofzo en 100-150 gr pd geven.
Millanka schreef:Ik voer nu al een paar maanden Voergezond. In het begin vond m'n haflinger het echt super lekker, vrat het meteen op. nu laat hij het vaak staan (dan is het savonds wel weg) maar hij eet veel liever al het andere wat er ligt...
hebben meer hier 'last' van?
Millanka schreef:Ik voer nu al een paar maanden Voergezond. In het begin vond m'n haflinger het echt super lekker, vrat het meteen op. nu laat hij het vaak staan (dan is het savonds wel weg) maar hij eet veel liever al het andere wat er ligt...
hebben meer hier 'last' van?
UniFlap schreef:Weet iemand hier eigenlijk waar je die regels voor de etiketten/grondstoffen kan vinden op het internet?
UniFlap schreef:Weet iemand hier eigenlijk waar je die regels voor de etiketten/grondstoffen kan vinden op het internet?
ElCid schreef:UniFlap schreef:Weet iemand hier eigenlijk waar je die regels voor de etiketten/grondstoffen kan vinden op het internet?
Die moeten op een flapje staan, of op de achterkant; stel je er niks bij voor, deze ingredienten, vitaminen en mineralen worden gemeten voordat alles ( evt. bewerkt) in de zak verdwijnt en opgeslagen wordt. Tegen de tijd dat jij het voert zijn de gehaltes beduidend anders.
Kaaaren schreef:Ik heb alle 48 pagina's niet door gelezen maar..
misschien is dit wel wat je zoekt? Havens heeft namelijk een nieuw voer, Natural Balance
http://www.paardenvoeders.nl/files/31_c ... e%20NL.pdf
Wij hebben er nu een zak van staan en we zijn er heel tevreden over.