Die geef ik ook,maar dan dus om de dag

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pleiada schreef:Chesss schreef:Ik ben ook op zoek naar een vitaminebrok, alleen dan 1 die niet geperst wordt met luzerne.
Ik ben nu uitgekomen bij kernbrok van treurniet. Iemand ervaring hiermee?
Marstall force is ook zonder
bruintje123 schreef:Ik lees het regelmatig, mijn paard word druk van vitamine korrel x of y.
Kan dat nu echt op die hooguit 100 gram?
Ik kan het me voorstellen als je nog nooit vitamine hebt gegeven en er dan mee begint omdat het paard tekorten had die dan opgelost worden en hij zodoende actiever word.
Maar ook tussen de wissel van x of y verschil, is dat echt mogelijk? Of is het toch meer wat mensen zelf denken.
Anoniem schreef:Ik geef nu vitalbix maar zie in een schema van Mizora dat vitalbix niet eens heel veel verschilt van de pavo vital korrels ( wel in prijs...)
Wat zouden dan voordelen van vitalbix zijn?
Pony die 24/7 buiten loopt op schrale weide met wel vrijwel onbeperkt ruwvoer waar niet veel eiwit inzit ( biologisch hooi). Hij is niet dik. ( koudbloed).
Kayleigh327 schreef:Anoniem schreef:Ik geef nu vitalbix maar zie in een schema van Mizora dat vitalbix niet eens heel veel verschilt van de pavo vital korrels ( wel in prijs...)
Wat zouden dan voordelen van vitalbix zijn?
Pony die 24/7 buiten loopt op schrale weide met wel vrijwel onbeperkt ruwvoer waar niet veel eiwit inzit ( biologisch hooi). Hij is niet dik. ( koudbloed).
Voor mij is het grootste verschil tussen die twee dat er in die van Pavo WEL granen en melasse (en soya) zitten.
Is voor mij al iets waarom ik het voor die van mij nooit zou kopen.
Mizora schreef:Ik ben nieuwsgierig naar Subli Omnia. Een ruwvoervervanger die niet geweekt hoeft te worden: http://www.subli.nl/omnia/