Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Veulen84 schreef:Voor wie het trouwens echt niet lukt om z'n paard het te laten eten. Sinds vandaag verkoop ik ook magnesiumolie die via de huid wordt opgenomen. Een fles van 500ml is niet goedkoop, maar magnesium wordt via de huid beter opgenomen dan via het voer.
Ik spray zelf al een tijdje magnesium op me eigen lijf (ja ook mensen kunnen een tekort hebben). En dat werkt super goed. Met tabletten ging het bij mij lang niet snel genoeg, en de spray gaat echt top.
mirgino schreef:Veulen84 schreef:Voor wie het trouwens echt niet lukt om z'n paard het te laten eten. Sinds vandaag verkoop ik ook magnesiumolie die via de huid wordt opgenomen. Een fles van 500ml is niet goedkoop, maar magnesium wordt via de huid beter opgenomen dan via het voer.
Ik spray zelf al een tijdje magnesium op me eigen lijf (ja ook mensen kunnen een tekort hebben). En dat werkt super goed. Met tabletten ging het bij mij lang niet snel genoeg, en de spray gaat echt top.
heb je een link?
danoesje schreef:veulen84, helpt het dan ook tegen spierknopen/triggerpoints? Bij mezelf dan