Tsja, aan de andere kant is het dan misschien ook een stukje voorlichting aan de inkopers of intern bij die winkels. Bij mijn voerboer heb ik geïnformeerd of ze C4L verkopen en daar kreeg ik via mail het antwoord dat het nu 14,95 kostte en later 16,95 zou gaan kosten.
Ik ben op twee adressen geweest, op het eerste waren ze perfect op de hoogte, op het tweede de bekende discussie dat ik de korting via pavo moest terug vragen. Lijkt me dus een intern iets.
mindful
Geplaatst: 20-12-12 09:41
Hier bij mijn verdeler zat er een grote ronde sticker op met -2 euro. Je kon er niet naast kijken, gelukkig hebben we onze bronnen dat ze ons niet in de loeren kunnen leggen
Speedster
Geplaatst: 20-12-12 09:49
Maar ondanks die sticker...
wph1
Geplaatst: 20-12-12 09:54
Ik heb weer zakken gehaald met sticker dus nog steeds de actie prijs. Bij mij was het ook even verwarrend maar ze hebben die 2 euro er gewoon vanaf gedaan.
mindful
Geplaatst: 20-12-12 09:56
Speedster schreef:
Maar ondanks die sticker...
Misschien een leesbril meenemen naar de winkel en vriendelijk uitlenen
Speedster
Geplaatst: 20-12-12 10:11
Of zeggen: Scan die sticker eens, doe eens gevaarlijk ! Living on the edge !
Heb even een vraagje aan mede C4L gebruikers. Vinden jullie paarden het voer ook niet erg hard?
Ik voer het aan een pony die wat moeite heeft met kauwen. Ze laat de harde brokjes vaak uit haar mond vallen. Door de bietenpulp heen (dan heeft de C4L een paar uur mee geweekt) gaat het prima.
Met de korting vind ik c4L goed te doen, maar zonder korting vind ik het vrij prijzig. Wat vinden jullie? Ik doe 20 dagen met een zak dus doe er geen maand mee.
Ik vind het wel veel geld, maar als ik het vergelijk met mijn vorige rantsoen, gelijke hoeveelheid nature's best als nu C4L en dan nog een s compleet supplement a 50 euro per pot, dan valt het mij alleszins mee. En dit is makkelijker, maar 1 schep voer, geen los poeder er bovenop. En dit wordt beter gegeten door mijn pony, nu likt hij de voeremmer schoon, met het poeder at hij het liefst om het poeder heen.
Kwa kosten is het mij dus min of meer om het even, maar ik vind dit gemakkelijker en mijn pony vindt het smakelijker en hij doet het er tenminste net zo goed op (ik voer dit inmiddels sinds september, zat in de testgroep en heb tussentijds nog een tweede testzak op de kop weten te tikken viavia).
Het voer is wel duur, maar net als het paard van Marije doet mijn merrie het er goed op en vindt ze het echt waanzinnig lekker. In principe voer ik een halve schep per dag, dus dat is te overzien. Na arbeid geef ik slobber als extraatje.
mindful
Geplaatst: 20-12-12 14:44
Ik ga ook een halve schep geven en daar de pavo vital complete bij voor alle zekerheid
Ik ben er sinds vorige week mee begonnen. Dat is het enige ruwvoer dat mijn merrie krijgt in verband met de hoeveelheid energie die ze heeft. Vanwege het korte gebruik kan ik dus nog geen uitgebreide ervaring beschrijven. Mijn merrie eet het goed maar dat is met alles..
Speedster
Geplaatst: 20-12-12 15:38
Squawk schreef:
Dat is het enige ruwvoer dat mijn merrie krijgt
Ik hoop toch dat je bedoelt dat je merrie geen ander krachtvoer krijgt...
Anoniem
Geplaatst: 21-12-12 15:41
Ik heb gister ook een zak gehaald om het te proberen en kreeg de korting direct van de welkoop. Het voer ziet er goed uit en ruikt goed en granenvrij voer lijkt me ideaal voor bij onbeperkt ruwvoer en weidegang voor een jong paard.
Ik wilde vanmiddag nog 2 kleine proefzakjes halen, maar die waren helaas op. Waren die zakjes er alleen als kennismaking of blijven die gemaakt worden? Ik voer heel weinig, dus een klein zakje zou wel handig zijn.
Ik heb vanmiddag 2 zakken gehaald, nog met korting. Fijn dus. Kleine zakjes waren er niet, wel kleine bakjes die door de voerboer zelf gevuld zijn voor €4,95.
Safiera
Geplaatst: 21-12-12 18:35
De grote zakken zit ook niet zo heel veel in (maar 15 kg).
Weet niet of proefzakjes nog gemaakt worden. Volgens mij blijven die er wel maar gaan ze 4,95 kosten?
Ziviaantje
Geplaatst: 21-12-12 19:13
Eerste grote zak is op... Vind haar er wel wat drukker op geworden, maar goed, in de winter vind ik het niet zo erg, ze kan wel wat extra energie gebruiken Ging vandaag een nieuwe zak halen en zag kleine zakjes, 3 kilo voor 2 euro.... Max. 3 per klant, meteen meegenomen. Vanavond er nog maar een paar bijhalen Is een stuk goedkoper!!
_Lindy_
Geplaatst: 21-12-12 20:50
als je geen korting op C4L hebt gekregen bij de Welkoop, kun je die korting dan alsnog opeisen op vertoon van de kassabon? (of moet ik ook de zak van het voer meenemen naar de winkel? )
Bij mij zat er gewoon een sticker op de zak die ze scanden..
Moragh
Geplaatst: 21-12-12 23:29
Hilli schreef:
een stukje voorlichting
Tsss Hilli, dat had ik nou niet van jou verwacht hoor
TanteFlavie
Geplaatst: 22-12-12 14:53
@ Pavo_GT
Ik geef het op... Ik wacht al 3 DRIE weken op de zakken C4L in mijn verdeelpunt (Zondereigen, B) en ik heb het voer nog steeds NIET te pakken gekregen. Dat wil zeggen dat als ik MOCHT overschakelen op C4L... dat ik nooit zeker ben dat ik het steeds kan verkrijgen en dat ik zonder voer zou kunnen vallen. Het ligt NIET aan mijn verdeelpunt, dat weet ik zeker, daar ken ik deze mensen te goed voor... het ligt volgens mij PUUR aan het feit dat jullie de verdeelronde niet "rond krijgen"... Ik lees zowel goede als minder goede reacties en eigenlijk ben ik heel tevreden van de Safe and Sound van Dodson & Horrell. Ik zou overgestapt zijn omdat het Pavo voer véél makkelijker te verkrijgen zou zijn in mijn buurt... niet dus.
En ik weet via de mond aan mond reclame dat ik niet alleen sta in mijn ervaring.