Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
No_No schreef:Hier ook niet.
Wat mij wel opvalt, metazoa blijft zwijgen over de verhoudingen in het voer..! Alsof ze lastige vragen blijven ontwijken.. Ik MOET morgen nieuw voer hebben, dan is het op. Ik ben er nog steeds niet over uit..
Wat mij wel opvalt, metazoa blijft zwijgen over de verhoudingen in het voer..! Alsof ze lastige vragen blijven ontwijken.. Ik MOET morgen nieuw voer hebben, dan is het op. Ik ben er nog steeds niet over uit..
Chouchou schreef:Ik lees net jouw (IngridM) berichten terug om te kijken of jij ook ervaringen had met de Force, zie helaas geen goede ervaring, maar dat ligt gelukkig aan de smaak en niet aan de werking van het voer, mijn paard eet redelijk makkelijk geloof ik. Maar toen zag ik dat je begon over het magnesium, en daar had ik nog wel vragen over.
Volgens voervergelijk bevat de Force 3,5 gram magnesium per kilo Force, waar je maar heel weinig van voert. Voervergelijk geeft als toelichting bij magnesium dat een paard wel 11,7 gram magnesium per dag nodig heeft uit het hele rantsoen. Zit er dan zoveel magnesium in hooi? Want met dat kleine beetje Force zou je dan structureel tegen een tekort aan lopen? De Metazoa daarentegen bevat wel 20 gram magnesium per kilo voer, daar voer ik altijd 500 gram van, dus zit ik met alleen de Metazoa al bijna aan de minimum behoefte. Maar hoe zit dit dan met deze verhouding van Force?