Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, ja vast ..........al het voer werd volgens hun getest en daar waren rapporten van; die zou hij mij opsturen! We zijn nu, na de 1e mail 2 weken verder en er is van hun kant nog geen reactie! Overigens toen deze meneer mij geen vertellen dat de controle op diervoer veel strenger is dan op voedsel voor mensen ging bij mij het licht der geloofwaardigheid helemaal uit!). safina schreef:Maar leg me de link tussen schimmels, bacteriën en hoefbevangenheid dan eens uit? Stel: Een paard krijgt een bacterie of schimmel binnen. Wat gebeurt er dan in zijn lijf dat hij daardoor hoefbevangen wordt?
Ninx schreef:safina schreef:Maar leg me de link tussen schimmels, bacteriën en hoefbevangenheid dan eens uit? Stel: Een paard krijgt een bacterie of schimmel binnen. Wat gebeurt er dan in zijn lijf dat hij daardoor hoefbevangen wordt?
Dat legt de darmen plat, weet ondergetekende dan toevallig, en zo'n 'vergiftiging' werkt HB in de hand.....
ElCid schreef:en het ging hier om een kleine hoeveelheid brokjes ( 1 handje) , daar zaten dus blijkbaar genoeg bacteriën / schimmels in om een dergelijke reactie te veroorzaken............
, de fabrikant is ook niet fair naar mij toe omdat ik de beloofde rapporten nooit ontvangen heb en er geen enkele reactie komt van zijn kant. Ik heb in 1e instantie met een medewerker gecommuniceerd en die ging er, in 1e instantie, wel serieus op in en stuurde alles door naar de fabrikant. De laatste ging meteen in de verdediging, maar beloofde wel van alles wat dus niet waar gemaakt wordt. Als iemand tegen mij zegt dat er lab. rapporten zijn van iedere batch voer, die jaren lang bewaard worden!, en dat die mij toegestuurd worden. De fabrikant vraagt om mijn mail nogmaals te sturen zodat hij er naar kan kijken ( hij had hem, naar eigen zeggen, de 1e keer gemist!) en doet beloftes om het eens goed door te lezen en te bekijken en naar mij terug te koppelen, maar dus niks onderneemt, dan vraag ik me af hoe serieus klachten genomen worden; niet dus!