Abercrombie schreef:Hoeveel voeren jullie van de welkoop magnesium per dag?
ben begonnen met 1 eetlepel p/d elke ochtend door zijn voer
en nu krijgt hij halve eetlepel p/d door ochtend voer
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
galaxyfizzy schreef:Mijn paard kreeg (na analyse hooi en voedingsadvies) altijd de magnesiumcitraat bij van 'De groene os'. Speciaal voor een citraat gekozen, maar helaas kan ik met een pot van 500 gram slechts 2 maanden doen en het product is niet bepaald goedkoop te noemen. Dat naast de rest van zijn prijzige voer dat ik niet wil veranderen omdat hij het er super op doet (zoals de balancer van jepaardgezondenfit, echt superspul) ben ik op zoek gegaan naar de magnesium van de Welkoop. Wat een drama zegen dan heb ik de productcode/bestelcode nog meegenomen. Bij twee verschillende Welkoop filialen konden ze het product niet vinden/bestellen. Naar het derde filiaal en jawel, daar had ik prijs, ze konden het bestellen. Product dus besteld, maar het is nu al een week later dan dat de bestelling Uberhaupt binnen zou komen en nu weten ze niet wanneer en of het nog wel binnen gaat komen...
Mocht iemand een filiaal weten waar het wel gehaald kan worden in de omgeving rondom Utrecht/Amersfoort/Apeldoorn/Ermelo, dan hoor ik het graag!
superpony schreef:galaxyfizzy schreef:Mijn paard kreeg (na analyse hooi en voedingsadvies) altijd de magnesiumcitraat bij van 'De groene os'. Speciaal voor een citraat gekozen, maar helaas kan ik met een pot van 500 gram slechts 2 maanden doen en het product is niet bepaald goedkoop te noemen. Dat naast de rest van zijn prijzige voer dat ik niet wil veranderen omdat hij het er super op doet (zoals de balancer van jepaardgezondenfit, echt superspul) ben ik op zoek gegaan naar de magnesium van de Welkoop. Wat een drama zegen dan heb ik de productcode/bestelcode nog meegenomen. Bij twee verschillende Welkoop filialen konden ze het product niet vinden/bestellen. Naar het derde filiaal en jawel, daar had ik prijs, ze konden het bestellen. Product dus besteld, maar het is nu al een week later dan dat de bestelling Uberhaupt binnen zou komen en nu weten ze niet wanneer en of het nog wel binnen gaat komen...
Mocht iemand een filiaal weten waar het wel gehaald kan worden in de omgeving rondom Utrecht/Amersfoort/Apeldoorn/Ermelo, dan hoor ik het graag!
Ik heb bij Welkoop Harderwijk besteld. Putten kon het niet bestellen en Harderwijk wel. Evers wist ik niet, haalde ik eerst de Force. De zakken van welkoop doe ik wel een jaar mee. Ik geef er 3 een klein schepje. Mn ruin en shet hebben beide magnesium tekort gehad, dus voer het al jaren zo bij met deze magnesium. Durf er niet zo goed mee te stoppen en het kost niks, dus kleine dosering. Ze krijgen onbeperkt ruwvoer en amper iets bij verder.
Faline schreef:Ik heb ook net magnesiumcitraat besteld voor mijn jonge paard, omdat citraat het best opneembaar schijnt te zijn. Ik zal het topic nog eens wat doorpluizen, maar wat zijn jullie ervaringen qua wat het best opneembaar is?
Zal ook eens zien of de welkoop hier wat heeft.
galaxyfizzy schreef:Bedankt voor de reacties!Ik had de magnesiumoxide besteld bij het filiaal in Apeldoorn, maar mocht het deze vrijdag weer niet meegeleverd worden dan ga ik eens langs Harderwijk en/of langs Evers.
IVAANAA__ schreef:ik ben ook opzoek naar magnesium van de welkoop. ik las iets over een bestelcode moet ik die doorgeven? kan iemand die mij vertellen? weet iemand of er een welkoop omgv rotterdam of omgv ede is die het verkoopt.
en hoeveel voeren jullie nou precies.
beter 1keer of 2keer per dag?
IVAANAA__ schreef:ik ben ook opzoek naar magnesium van de welkoop. ik las iets over een bestelcode moet ik die doorgeven? kan iemand die mij vertellen? weet iemand of er een welkoop omgv rotterdam of omgv ede is die het verkoopt.
superpony schreef:Patricia_86, Ik heb een klein maatschepje van koffie ofzo. De ruin en merrie krijgen een vol schepje en bij de shet strooi ik wat over zijn eten. Dan hou ik over, maar wil niet dat het overheerst en hij zijn hapje niet eet. Ik voer een klein beetje speedibeet met Fiber Force en dan een pompje lijnzaadolie.
Nef1985 schreef:galaxyfizzy schreef:Bedankt voor de reacties!Ik had de magnesiumoxide besteld bij het filiaal in Apeldoorn, maar mocht het deze vrijdag weer niet meegeleverd worden dan ga ik eens langs Harderwijk en/of langs Evers.
Weet niet of Epe ook te doen is? Maar daar haal ik het.
Durf niet te zeggen of ze het op voorraad hebben. Voor mij
hebben ze het de laatste keer besteld en was met een week binnen.
Ze belden mij zelfs op dat ze het al hadden.