Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Horsie84 schreef:Ik geloof dat ik ook naar jpgef overstap als ik het huidige voer en de pavo vital op heb.
Ik ben wel benieuwd wat jullie er naast voeren...
Vooral als het gaat om een opoe...
darkadia schreef:Naast de waardes blijft het toch ook kijken naar hoe je paard erop reageert. Ik heb paarden gezien waarbij magnesium groot verschil maakte, maar ook waarbij het echt helemaal niet uit maakte.
Citaat:Hier laat ik het hooi niet analyseren, omdat ik met kleine balen moet doen, dus dat is geen doen.
safina schreef:Horsie84 schreef:Ik geloof dat ik ook naar jpgef overstap als ik het huidige voer en de pavo vital op heb.
Als JIJ het op hebt? Ik hoop dat je het lekker vindt.![]()
Voor een opoe zijn eiwitten vaak belangrijk. Die schijnen opoes minder goed op te nemen.
http://www.voervergelijk.nl/informatie/ ... oren-20-jr
tinkersjakie schreef:Ik ben net paar dagen bezig met jpgef en doe er voor het schrokken agrobs leichtgenuss erdoor.
Dit vinden ze echt heerlijk en ruikt echt heerlijk.
Twijfelde tussen aspero en leichtgenuss maar de leichtgenuss vond ik smakelijkere eruit zien op de foto
IngridM schreef:tinkersjakie schreef:Ik ben net paar dagen bezig met jpgef en doe er voor het schrokken agrobs leichtgenuss erdoor.
Dit vinden ze echt heerlijk en ruikt echt heerlijk.
Twijfelde tussen aspero en leichtgenuss maar de leichtgenuss vond ik smakelijkere eruit zien op de foto
Heb nu ook leichtgenuss, had hiervoor aspero. Leichtgenuss is gevarieerder. Alpengrun musli doe ik min pony pas echt plezier mee
Horsie84 schreef:Ik geloof dat ik ook naar jpgef overstap als ik het huidige voer en de pavo vital op heb.