Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ual_95 schreef:Kunnen jullie mij helpen met een advies wat betreft het voeren van Vitalbix? Ik twijfel namelijk ontzettend. Heb een voeradvies gevraagd, maar daar kwam wel heel veel uit.
Advies: 500 gr. Active+ en 150 gr. DC.
Ik heb een Epony van 1.56 en trainen momenteel 5 à 6 dagen in de week op B/L niveau. Overdag komt ze buiten (swinters in de paddock). Dan lijkt me het voeradvies wel wat veel?
plutolover schreef:ik vind t kwa hoeveelheid wel mee vallen. Je kan altijd zelf nog aanpassen
Ik kreeg als voeradvies 200 gram Vitalbix en 500 gram active + en dan 500 gram lucerne mix en dan nog lijnzaad oli met vitamine E
Haflinger van 1.40 op L2/M1 niveau 19 jaar.
Al ga ik nu eerst alleen de Vitalbix proberen ik vind de active wel duur.
En van lucerne gaat hij hoesten. Teminste van die van Pavo
superpony schreef:plutolover schreef:ik vind t kwa hoeveelheid wel mee vallen. Je kan altijd zelf nog aanpassen
Ik kreeg als voeradvies 200 gram Vitalbix en 500 gram active + en dan 500 gram lucerne mix en dan nog lijnzaad oli met vitamine E
Dat advies vind ik wel erg handig van ze. Zo verkopen ze alles aan je....... Ik zou sowieso 1 voor 1 toevoegen en de lucerne als laatste.
superpony schreef:plutolover schreef:ik vind t kwa hoeveelheid wel mee vallen. Je kan altijd zelf nog aanpassen
Dat advies vind ik wel erg handig van ze. Zo verkopen ze alles aan je....... Ik zou sowieso 1 voor 1 toevoegen en de lucerne als laatste.