Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MissPK schreef:Ja tuurlijk paarden kunnen de HH niet gewoon vies vinden natuurlijkNou de mijne eet het ook echt niet hoor en is niet suikerverslaafd, hij eet nog liever stro dan HH
Caballos schreef:Die suikers zitten ook in ruwvoer. Daarom wil ik wat ik zelf geef aan mijn paard, niet nog eens extra suikers geven.
En in "normale" brok/muesli zitten erg veel suiker/zetmeel, en dan nog de bij behorende ballaststoffen.
MissPK schreef:Caballos je schrijft niet alleen je eigen ervaring op, je schrijft dat álle paarden die HH niet of slecht eten suikerverslaafd zijn, ik zie dat argument vaker voorbij komen en dat klopt gewoon écht niet in alle gevallen
MissPK schreef:Caballos je schrijft niet alleen je eigen ervaring op, je schrijft dat álle paarden die HH niet of slecht eten suikerverslaafd zijn, ik zie dat argument vaker voorbij komen en dat klopt gewoon écht niet in alle gevallen
Anoniem schreef:jammer dat ik toch best veel lees dat HH slecht wordt gegeten...
zat er ook nog ff aan te denken dit te voeren,maar pony eet niet alles dus durf het niet aan.
Dan maar equifyt herbs blijven weken,dat vindt hij wel super smakelijk.
Gimli_ schreef:Mijn paard is toch wel 'n zeur met voer, en die eet de HH met érg veel smaak.
Ander paard hier krijgt de basis plus maar die staat altijd een beetje sip te kijken boven haar bakje.
Gisteren heb ik haar gevoerd en eens geprobeerd of ze de normaalbrok (die ik dus voer) lekkerder zou vinden, en jawel hoor.
De basis plus ruikt echt naar gras, de normaalbrok veel meer naar kruiden, dus het is ook wellicht per paard verschillend welke brok ze liever hebben.
Mijn paard lust de basis plus ook overigens, maar even menselijk gesteld: ik zou ook liever de normaalbrok eten als ik op de geur afga.![]()
Assiepassie schreef:Suikers zijn niet alleen maar slecht: het is ook brandstof die je paard nodig heeft om te werken.
Het is gewoon erg belangrijk dat je paard energie binnen krijgt dat staat inverhouding tot hoe hij leeft, is en werkt.