.....als ik dit zo vergelijk krijgt die van mij wel veel.......hij zal het wel nodig hebben, want dik is hij niet (soms denk ik zelfs dat hij wel wat meer kan gebruiken)
.....hij is trouwens 1.76m... Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
.....als ik dit zo vergelijk krijgt die van mij wel veel.......hij zal het wel nodig hebben, want dik is hij niet (soms denk ik zelfs dat hij wel wat meer kan gebruiken)
.....hij is trouwens 1.76m... nati schreef:hihi.....als ik dit zo vergelijk krijgt die van mij wel veel.......hij zal het wel nodig hebben, want dik is hij niet (soms denk ik zelfs dat hij wel wat meer kan gebruiken)
.....hij is trouwens 1.76m...
Tinkerloos schreef:Ik heb een simpel schema:
Ma: gras
Di: gras
Woe: gras
Do: gras
Vrij: gras
Zat: gras
Zon: gras
In de winter maanden is het hetzelfde,alleen is het gras dan vervangen voor kuil.
Misschien geef ik nog wat Pavo Liga,maar niet veel.
UpToDance schreef:Mijn paard van 1.65, 6 jaar oud krijgt:
09:00
1 emmer voer
Beetje hooi
14:00
1 emmer voer
19:00
1 emmer voer
21:00
Beetje hooi
------
1 emmer voer bevat:
1/2 muesli(nature's best)
1/2 muesli(kruidenmelange)
1/2 Slobber
Suplement met vitames & mineralen
Hij krijgt dit omdat hij een slokdarmverwijding heeft en droog voer niet kan eten, daarom krijgt hij het in een papvorm.

_Sammie_ schreef:Mijn paard (6 jaar oud, 1.71 m hoog) rijdt ik ongeveer 5 à 6 keer per week, ongeveer een uurtje. 1 dag heeft hij vrouwendag en dan gaan we altijd tutten en wandelen
Hij krijgt 's morgens 1 kilo sportbrok en een handje musli, 's middags hetzelfde en 's avonds hetzelfde. Hij krijgt bij zijn eten ook hooi, en hij staat niet op het land. (hij krijgt iets meer dan een halve baal hooi op een dag)

Judith_ schreef:Vrouwendag, geweldig
Bij ons gaan ze nu rond acht uur het land op, daarvoor krijgen ze geen eten. Tegen acht uur gaan ze weer naar binnen. Cloud krijgt een pluk kuil, en een bult hooi. Daarnaast krijgt hij 1/4 muslie, 1/2 pavo koek en een schoot olie.
We rijden endurance, wat inhoud dat we een keer per week een stevige bosrit maken van 20-30 km, een kleinder buitenritje, een dressuurles en een half uur longeren doen.
knolle_krack schreef:Judith_ schreef:Vrouwendag, geweldig
Bij ons gaan ze nu rond acht uur het land op, daarvoor krijgen ze geen eten. Tegen acht uur gaan ze weer naar binnen. Cloud krijgt een pluk kuil, en een bult hooi. Daarnaast krijgt hij 1/4 muslie, 1/2 pavo koek en een schoot olie.
We rijden endurance, wat inhoud dat we een keer per week een stevige bosrit maken van 20-30 km, een kleinder buitenritje, een dressuurles en een half uur longeren doen.
Gaaaaf... waar rij jij wel niet buiten met zulke lange stukken!