Mijn paard lust werkelijkwaar alles: stroopwafelkruimels (zonder stroop), chips en als je niet oplet, is je vlamtosti binnen no time verdwenen, met curry en al!
Maar volgens mij heeft ze gewoon zoiets van "als jij het eet, wil ik het ook". Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Maar volgens mij heeft ze gewoon zoiets van "als jij het eet, wil ik het ook".
Zonder veel resultaat, ze begint er gewoon maar door te flemen, best wel grappig

. 
Ymmik schreef:Dat heb ik echt nog nooit gezien dat iemand de mandarijn met schil geeft.
Ik wist ook niet dat paarden peren en kiwi's mochten..

maar ik heb laatst gehoort dat een wortel/winterpen het beste is er was een keer iemand bij ons op stal die overdreven vel appels gaf hij vond het mooi sals zijn paard tijdens het rijden schuim had dus hij gaaf zijn paard 4 appels voor en na het rijden en door zijn voer en alles paard kreeg 2 ker per dag voer tot dat hij koliek kreeg waren het dus die appels die waren gaan gisten in het paard zijn buik.
vind hij lkkr alleen geef ik hem natuurlijk minder
.
.
?
haha
) en aardbeien en appels en wortels maar als ik een keer iets nieuws wil proberen doe ik dat gerust.. mogen paarden trouwens ook noten eten??