Metazoa voer ervaringen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

veertje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-25 08:25

Hoi allemaal,

Bij Metazoa zag ik de musclefit voorbij komen. Wie heeft hier goede ervaringen mee? Ik zoek voor mijn 20 jarige iets om hem wat meer te gaan ondersteunen nu hij langzaam toch weer iets meer beweging gaat krijgen (vrije beweging & longeren en wie weet stap ritjes uiteindelijk). Ik zag al wel veel supplementen wat ik zou kunnen geven maar kwam nu deze tegen. Hij krijgt altijd al de digest esparcette in de avond geweekt. Dat vind hij heerlijk! Gaat dan vooral om de eiwitten die hij gaat krijgen

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-25 08:36

veertje99 schreef:
Hoi allemaal,

Bij Metazoa zag ik de musclefit voorbij komen. Wie heeft hier goede ervaringen mee? Ik zoek voor mijn 20 jarige iets om hem wat meer te gaan ondersteunen nu hij langzaam toch weer iets meer beweging gaat krijgen (vrije beweging & longeren en wie weet stap ritjes uiteindelijk). Ik zag al wel veel supplementen wat ik zou kunnen geven maar kwam nu deze tegen. Hij krijgt altijd al de digest esparcette in de avond geweekt. Dat vind hij heerlijk! Gaat dan vooral om de eiwitten die hij gaat krijgen

Ik was er zeer tevreden over! Maar de brokjes zijn kneiterhard en weken lukt ook niet met deze brokjes. Uiteindelijk liet mijn paard het staan, helaas

Miss_Mii21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-25 08:46

veertje99 schreef:
Hoi allemaal,

ik ben een andere melasse vrije luzernebrok bij gaan voeren(Roosens) omdat die veel voordeliger is... Brokjes worden bij ons ook goed gegeten

veertje99

Re: Metazoa voer ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-25 09:46

Oef als ze zo hard zijn weet ik niet of dat handig is. Ze hebben geen proef zakjes denk ik of wel?

Weet niet of hij tegen volle luzerne kan, heb eerder vitalbix gehad en daar begon hij nog meer van te schuren. Voer wat hij nu heeft is ook luzerne vrij. Kan wel supplementen opzoeken met extra eiwit maar vind het handiger om het met een 'brok' op te kunnen lossen aangezien hij dat altijd makkelijk eet

IlseL123

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-25 10:15

ik week de brokjes altijd in (warm) water wat een mooi ''papje'' wordt. Bij mij eet het paard erg goed! Bij agradi kan je een metazoa proefpakket bestellen.

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-25 10:49

IlseL123 schreef:
ik week de brokjes altijd in (warm) water wat een mooi ''papje'' wordt. Bij mij eet het paard erg goed! Bij agradi kan je een metazoa proefpakket bestellen.

Nou ik krijg de musclefit van metazoa echt niet geweekt hoor!! Ook niet na een half uur in heet/warm water. De kleine brokjes zijn echt enorm hard en ik kan ze niet eens doormidden breken

veertje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-25 11:15

IlseL123 schreef:

Ik zie alleen proefpakket met alle producten erin zitten. Kan metazoa ook zelf berichtje doen of ze proef zakjes hebben :)