Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xYaartje schreef:En ik was sowieso benieuwd of er nog recente ervaringen zijn met de triphala.
Asfaloth weigerd de glucose support te eten en morgen komt de triphala binnen om uit te proberen. Als ik het uitreken zou ik maar 2gr per dag te hoeven geven aan Asfaloth.
Werkt dat spul zo goed met zo'n lage dosering?
Kirsha schreef:xYaartje schreef:En ik was sowieso benieuwd of er nog recente ervaringen zijn met de triphala.
Asfaloth weigerd de glucose support te eten en morgen komt de triphala binnen om uit te proberen. Als ik het uitreken zou ik maar 2gr per dag te hoeven geven aan Asfaloth.
Werkt dat spul zo goed met zo'n lage dosering?
Stille meelezer hier.
Ik ben een maandje geleden begonnen met een proefverpakking onder het mom 'eerst maar eens zien'. Ik moet zeggen dat de nek van mijn paard (die anders snel hard wordt met weidegang) een stuk zachter is dan normaal terwijl ze inmiddels aardig wat uren per dag op de wei staat en door omstandigheden qua beweging weinig doet. Verder ook geen klachten terwijl ze toch behoorlijk gevoelig is voor hb.
Ik ben altijd enigszins wantrouwig met dit soort dingen en het kan natuurlijk toeval zijn of ergens anders aan liggen, maar ik vind het opvallend genoeg om ermee door te gaan. Wel ben ik een zuinige hollander dus ik koop de menselijke variantis volgens mij precies hetzelfde.
DuoPenotti schreef:Ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen met triphala.
Ik durf ook niet zo goed over te stappen als je iets hebt wat werkt.
Zeker omdat dit kruiden zijn die ik helemaal niet ken.
Net als glucobalance en horseflex die hebben dan nog wel dezelfde dingen er in zitten, vind ik dan iets minder spannend.
Ilsiie schreef:Hoeveel gram van de pure triphala geven jullie (aan hoeveel kilo paard)?
Heb het ook besteld voor mijn haf en een twee ponies