Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sanie22 schreef:Ik zou er ook graag een ervaring over vertellen, maar kan er helaas niet aankomen. Ik heb het nu al bij meerdere voerboeren besteld, en tot nog toe nog niks in huis. En voor iedere zak bij Pavo 7 euro verzendkosten betalen, vind ik te gek. Helaas, ik had het heel erg graag geprobeerd met mijn snel te dikke merrie.
Ginger1991 schreef:Bij de Welkoop kan het gewoon besteld worden hoor!
Ik werk bij de Welkoop en sommige winkels waaronder ik hebben het standaard in de winkel liggen.
superpony schreef:Ginger1991 schreef:Bij de Welkoop kan het gewoon besteld worden hoor!
Ik werk bij de Welkoop en sommige winkels waaronder ik hebben het standaard in de winkel liggen.
Niet elke Welkoop is hetzelfde. Heb weleens iets willen bestellen en bij de ene kon het niet en bij de andere wel.
Ze doen hetzelfde bij Pavo dan als dat je zelf kan doen. Bestellen en afhalen.
Ik vond het alleen vreemd dat we maar 1 afhaalpunt hebben, waar zeker 4 zaken dichtbij Pavo verkopen. Daarbij werd het helemaal in een doos bezorgd. Ik hoef echt niet elke keer een grote doos.
Ginger1991 schreef:Klopt je hebt inderdaad ook franchise Welkoop winkels. Maar elke welkoop kan de Pavo Inshape bestellen hoor! Pavo is gewoon een reguliere leverancier. De InShape staat zelfs op de webshop, dus hij kan ook via daar besteld worden dat hij opgehaald kan worden in de winkel.
Misschien ook voor andere mensen hier handig?
Carol10 schreef:Lekker klantvriendelijk dan. Ik heb hier gevraagd of het in het assortiment kon komen maar dat wilde ze niet.
Ondertussen iemand al ervaring met het voer?
Muze schreef:Zijn er ook mensen met sobere paarden die dit voeren, die niet te dik zijn maar wel sober gevoerd moeten worden met genoeg eiwit?
( en best werken..)