Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mac schreef:Ja, de magische combi is idd curcuma in combinatie met een beetje zwarte peper (piperine) en olie (cocosolie of olijfolie)
Koper schreef:Mac schreef:Ja, de magische combi is idd curcuma in combinatie met een beetje zwarte peper (piperine) en olie (cocosolie of olijfolie)
Boter kan ook. Zonder boter krijg ik het níét in mijn kat![]()
Paardjes krijgen het hier ook, gemengd met wat haver door de rest van hun voer heen. De bakken gaan helemaal schoon en ze proberen zelfs van elkaar te gappen. En zelf gebruik ik het ook, de smaak is ehh... even wennen maar het resultaat is fantastisch.
EedihcrO schreef:Waarom geef je dit aan je kat? Wat zijn daar de effecten van? Als ze daar toch ook eens rustiger van in haar koppie zou worden, dan zou het echt een uitvinding zijn.
borderjay schreef:Ik lees hier over een golden pasta? Wat is dat, en kan je dit ergens kant en klaar kopen?
En is die golden pasta dan geschikt voor mens,hond en paard?
Koper schreef:borderjay schreef:Ik lees hier over een golden pasta? Wat is dat, en kan je dit ergens kant en klaar kopen?
En is die golden pasta dan geschikt voor mens,hond en paard?
Is geschikt voor mensen, honden, paarden, kamelen, koeien, wittiproofhaaien, olifanten, spitssnuitdolfijnen, enz enz enz. Je kunt het gemakkelijk zelf maken. Is niet ingewikkeld, en snel klaar.
Bloemetje75 schreef:Verder merk ik dat hij liever en meewerkender is. Hij lijkt rustiger in zijn hoofd te zijn en gelijkmatiger van humeur.