Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xxxnawelxxx schreef:Wat voor dieet moet ik haar nu doen dan
xxxnawelxxx schreef:Ik snap dat het ernstig is alleen de DA heeft er nog nooit wat van gezegd alleen dat ze niet zwaarder mah worden maar de DA kan pas volgende week komen als de eigenaren weer terug zijn ..
Pandora2 schreef:Ik viel hier bijna van mijn stoel, Marcella !Ik heb hier ook zandgrond...de echte, onvervalste
Maar zonder strikte strookbegrazing ( lees 10cm per dag ) hou ik ze echt niet zoals jouwe op foto 3.
2 paarden van de 3 mogen hier 4 of 5x per week flink aan de bak, maar toch moet ik die strookbegrazing blijven doen of het wordt weer tonnetje rond![]()
Dus...ik ben echt jaloers op jouw foto3 met 24/7 zonder strookbegrazing !
pien_2010 schreef:Hij is nog niet hoef bevangen Oliiviia want dan zou hij niet kunnen bewegen en beweging is ter voorkoming van! Hij staat ook niet in de hoefbevangen stand, dat ziet er totaal anders uit. Dus hoefbeen is (nog) niet aan het kantelen. Er moet ook niet als een gek met hem getraind gaan worden. Zoals eerder al beschreven werd, kwiek laten stappen, drafje maar zeker niet tot het gaatje gaan want dat is ook niet goed. Regelmatig elke dag laten bewegen.