Klinkt heel interessant! Ga even iemand een pb sturen voor het boek. Ben ook wel benieuwd of mijn engels wel voldoende is
ninne1
Geplaatst: 08-01-13 20:59
Mij kan je ook een PBtje sturen met je mailadres voor de PDF, dat stuur ik het je zo snel mogelijk door!!!
Deaglán
Geplaatst: 08-01-13 21:00
Ik had al een paar mensen benaderd en 1 en ander verstuurd dus mocht er nog iemand interesse hebben.....mijn PBbox staat open (wel e-mail vermelden natuurlijk)
Ook hier het boek ontvangen, dank daarvoor. Ik. Kan hem dus nu ook verder delen. Pb met emailadres en steekwoord boek volstaat voor een verzending via de mail.
Ik ga er nog even over nadenken, maar het lijkt me een leuke cursus. Kwa taal en termenkennis moet het wel goed komen. Vraag me alleen af of de 3-4uur per week realistisch is en of daar het maken van de opdrachten bij in zit. Zoveel tijd heb ik nou naast de studie, werk, paard en andere sociale verplichtingen ook weer niet over.. Maar het valt dan juist wel weer in de goede rustige periode..
Wat betreft de boeken, staan ze niet ook op Google en Google scholar?
irmaz
Geplaatst: 08-01-13 23:26
Bedankt TS voor het hier melden van de mogelijkheid. Ik heb me ook opgegeven voor de cursus Equine nutrition en ben vorige week als proef begonnen met de cursus Evolution and Genetics, wat ontzettend leuk is om te doen. Ik wist helemaal niet dat dat zo'n controversieel onderwerp was
Is er iemand die ik mag lastigvallen voor het boek?
irmaz
Geplaatst: 09-01-13 00:11
Heb het boek inmiddels. Thnx Tamary!
Deaglán
Geplaatst: 09-01-13 01:28
heb wel een link gevonden van 1 van de boeken maar daar kan je alleen de eerste 16 blz. lezen. Het heeft aan de rechter kant wel een calc. linkje staan dat mss wel handig kan zijn. http://www.nap.edu/catalog.php?record_id=11653