Magnesium

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ORYX

Re: Magnesium

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 06:11

Als ze het nodig hebben merk je het echt al na een paar dagen :j omdat het in principe alleen wordt opgenomen als ze het daadwerkelijk nodig hebben :)

MarjanB

Re: Magnesium

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-12 08:42

Ik ben het nu een weekje geleden gaan voeren. Ik moet zeggen dat ik nog niet zo relaxt heb gedressuurd tot nu toe! Ze is nog steeds wel erg oplettend maar niet gelijk gespannen als ze iets ziet.
Ik merk echt verschil zelfs in vergelijking met de duurdere poedertjes die ik eerst voerde.

Izie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 11:39

Ik ben dus afgelopen vrijdag begonnen met Subli Kalm, denk dat ik na deze pot overstap op gewone magnesium maar voor t geld vond ik het het proberen wel waard.
Hij krijgt nu 7 dagen lang een hoge oplaaddosering waarvan vandaag de laatste x en daarna over op 10 gr per dag.

Heb m dinsdag meegehad naar de les maar hij ging nadien nog even goed door t lint :+ maar goed, toen had hij het net 4x gehad.. Ik wacht rustig af..
Heb er de afgelopen twee weken twee x een fysio bij gehad omdat hij last had van z'n rug ( spier zat helemaal vast) en hij liet zich dinsdag voor t eerst weer lekker rijden zonder protest gelukkig. Dus ik voer het eigenlijk met twee redenen.