Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Skipper schreef:Ik doe er water bij naar eigen inzicht en krijg dan een smeuïge pap, ze vinden het heerlijkHeeft er iemand ervaring met de Amino sport muesli? Ik geef nu even myoplast bij voor opbouw na blessure, maar misschien is dit een betere (en goedkopere) optie.
Ik kan alleen niet de aminozuren en hoeveelheden hiervan vinden die in de Myoplast zitten om een goede vergelijking te krijgen met de amino spot muesli.
Enige waar ik bang voor ben is de hoeveelheid energie, hij heeft nu ook meer dan genoeg aan schep Naturel per dag.
De mash eten ze hier redelijk graag. Vind alleen de verhouding water/mash raar, bij mij blijft het dan veel te waterig ipv een papje. Ben er wel mee gestopt, vind het net iets teveel gedoe
Skipper schreef:Heeft er iemand ervaring met de Amino sport muesli? Ik geef nu even myoplast bij voor opbouw na blessure, maar misschien is dit een betere (en goedkopere) optie.
Ik kan alleen niet de aminozuren en hoeveelheden hiervan vinden die in de Myoplast zitten om een goede vergelijking te krijgen met de amino spot muesli.
Enige waar ik bang voor ben is de hoeveelheid energie, hij heeft nu ook meer dan genoeg aan schep Naturel per dag.
De mash eten ze hier redelijk graag. Vind alleen de verhouding water/mash raar, bij mij blijft het dan veel te waterig ipv een papje. Ben er wel mee gestopt, vind het net iets teveel gedoe
sporten schreef:wij zijn niet de mensen
om de paarden + pony,s maar mengels of toevoegingen te geven
wij voeren onze paarden + 2 pony,s sport brok
met voldoende paarden kuil/hooi
zomers loopt alles buiten dag en nacht en kunnen voldoende gras eten
alleen krijgen de 2 fok merry,s nog brok
jong als super oud doet er super goed op
sport brok zit meer in en kan in verhouding minder voeren
zelf fok merry,s krijgen sport brok in plaats merry brok
voer wordt elke maand aan huis gebracht
super tevreden over
de paarden + 2 pony,s zien als spiegels uit
steinstein schreef:Ik heb echt een hete kikker en ik voer ook Marstall amino sport. Ze wordt er niet heet van. Wilde eerst ook Myoplast gaan geven, maar heb een goedkopere variant gekozen in overleg met de gene die het Marstall voer verkoopt. Dit spul Aminoral van Eggersman werkt super, inmiddels zijn er meerdere stalgenoten die dit gebruiken en hier net zo goed over te spreken zijn als ik. En over de prijs lach je kapot. voor 10 kg € 39,75 en dat tegen € 80,00 voor 1,5 Myoplast