Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik zou ook eerst een kuur Immuno geven
, lijkt me verstandig.
.
.
, enkel wat slijtage. Ik voer Motion dus preventief.
. Maar sinds Wo op Equilin staat is ze echt enorm vooruit gegaan
. Ik geef bij zware belasting van haar benen (een flink stuk galop of als ze bijvoorbeeld geraced heeft in het land) wel Pees Compositum van de Groene Os, omdat dit ontstekingswerende bestanddelen heeft.
Vandaag kon ik het al ophalen bij Tijssen, echt super! Dat is voor mij naast de deur namelijk. Alleen niet zo handig dat iemand me naar de overkant stuurde, daar had ik dus geparkeerd. Moest ik met die doos weer helemaal van achter naar de auto lopen! Ben onderweg wel 5x gestopt, omdat het zo zwaar was. Heb er nu nog trillende armen van als ik iets oppak
Ik doe nu dus eerst een kuur Immuno, vanwege hoesten & peesblessure, daarna gaan we op Basic. Misschien als ze weer vol in het werk staat met crossen etc, dat ik Motion ga geven. Ik heb het net voor het eerst gegeven, alleen Vorstin vind het dus echt niet lekker
Ze liet het staan en wilde het niet eten, ook niet gemengd met muesli of stukjes appel, waar ze normaal voor zwicht. Volgens mij vind ze het stinken. Hopelijk leert ze het een beetje eten, anders moet ik zemelen halen om het daar door te mengen!

Snoekiej schreef:Vorstin is weer lekker aan het trutten![]()
Ze heeft alles laten liggen, ook haar biks wat er overheen gegooid is. Ze heeft dus niets gegeten. Opzich voor 1x niet erg, maar over haar biks zit antibiotica, en dat moet ze binnenkrijgen. Vanochtend heeft ze haar biks met antibiotica in zo'n ophangbak gedaan, maar toen gooide ze halverwege de bak eraf. Ga nu vanmiddag proberen wat biks met antibiotica van gisteren te weken, en dan wat brokjes erbij te doen. Hoe zijn die van jullie het gaan eten?
Anders kun je misschien appelmoes mengen met antibiotica en in een spuit doen en in haar mond spuiten??
.. Misschien voer met iets hoger energiegehalte? Energie op oliebasis (zoals Marstall Champion) en niet op suikerbasis (snelle energie waarop de suikerdip volgt).
) en dat hussel ik dan eens even goed door elkaar, een siliceapil per bakje (voor huid en hoeven
) en dan twee schepjes glucosaminepoeder van Equilin per bakje. Hier komt dan nog bij 1/4 biks per bakje. Heeft ze harder gewerkt krijgt ze meer
. Ik pas het aan naar arbeid, ideaal.