Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Isabelle_ schreef:Ik heb een vraagje over de brandnetels. Hoe geef je die aan je paard? En kan je de brandnetels ook zelf drogen?
bulck schreef:Eerlijk, als dit moest zijn waarom zijn er dan nog zoveel paarden met zomerexzeem??
Er zijn al tal van oplossingen geboden, maar echt een middel is er tot hiertoe nog niet. Mss ben ik te sceptisch, kan zijn hoor.
Jilly_Hayco schreef:In geval van zomereczeem wordt net vaak aangeraden om niet om de 2 maand te ontwormen, maar om de 3 à 4 maand.
Ik krijg ook altijd bolletjes mee voor na de ontworming. Je kan natuurlijk niet zonder, maar zo goed is het ook weer niet voor een paard
_Amyyy schreef:Jilly_Hayco schreef:In geval van zomereczeem wordt net vaak aangeraden om niet om de 2 maand te ontwormen, maar om de 3 à 4 maand.
Ik krijg ook altijd bolletjes mee voor na de ontworming. Je kan natuurlijk niet zonder, maar zo goed is het ook weer niet voor een paard
sorry als ik nu iets heel stoms vraag, maar waarom wordt het afgeraden om om de 2maanden te ontwormen? Ik doe het nl wel altijd.