Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
pintogirl schreef:Dat is een teken dat je hem teveel hooi voert. Gewoon minder voeren, dan gaan ze het niet versmeren. Hoeveel krijgt ie?
viepje schreef:een kwestie van goed vast maken ? met 3 dubble knopen op 3 verschillende plekken en het touw door het net geweven maar meneer krijgt het toch los en teveel is het ook niet want hij pakt 2 happen en bigint te kappen in z'n hooi .
heb idd ook lieverdat ie het van de grond eet dit is natuurlijker dus zal eens op stal vragen of er schotten in mogen maar hoe hoog zou je die dan bouwen zodat ie er niet in gaat staan ?
suuzepuus schreef:berith je mag weleens afstoffen en spinnenwebben wegahlen !! hihi
Die spinnen eten muggen dus die zijn nuttig
Melissa schreef:Musketon haakje aan je net maken en dan ophangen!
@Berith: Komt jou paard nooit met zijn benen in dat schot dan? zie die van mij dr nog wel voor aan

Berith schreef:viepje schreef:een kwestie van goed vast maken ? met 3 dubble knopen op 3 verschillende plekken en het touw door het net geweven maar meneer krijgt het toch los en teveel is het ook niet want hij pakt 2 happen en bigint te kappen in z'n hooi .
heb idd ook lieverdat ie het van de grond eet dit is natuurlijker dus zal eens op stal vragen of er schotten in mogen maar hoe hoog zou je die dan bouwen zodat ie er niet in gaat staan ?
Bij mij ziet het er zo uit:
dorientjuh schreef:pintogirl schreef:Dat is een teken dat je hem teveel hooi voert. Gewoon minder voeren, dan gaan ze het niet versmeren. Hoeveel krijgt ie?
Wat een onzin. Ik ken paarden en al geef je die bij wijze van spreken 3 dagen geen voedsel, dan nog doen ze dit. Minder hooi voeren is sowieso uit den boze, de meeste paarden krijgen al veel te weinig ruwvoer.
TS: Andere bodembedekking lijkt mij de beste oplossing.