Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
hahaha!) Nouvel schreef:Luchtwegcompositum van de Groene Os is goed...
AaronYve schreef:http://www.simicur.nl
Je hebt hoestmix die je over het voor kan doen, maar als je paard bronchites heeft dan raad ik je de behandeling (stomen met oliën) die werkt echt, vriendin met paard die dat ook had is er stukken beter van geworden er kwam bijna geen slijm meer uit.
Deze man is Da en heeft eigen producten. Ik ben er zeer tevreden over, hij is niet duur en komt door heel Nederland.
Die man van hop is een grote oplichter, hij was mederwerker van simicur en is toen tegen iedereen gaan vertellen dat hij simicur heeft overgenomen, wat dus niet de waarheid is. Ik raad jullie echt af om bij deze man ook maar iets te bestellen want hij is ten eerste duurder ten tweede een grote oplichter en ten derde zijn die producten gestolen van Simicur!
AaronYve schreef:http://www.simicur.nl
Je hebt hoestmix die je over het voor kan doen, maar als je paard bronchites heeft dan raad ik je de behandeling (stomen met oliën) die werkt echt, vriendin met paard die dat ook had is er stukken beter van geworden er kwam bijna geen slijm meer uit.
Deze man is Da en heeft eigen producten. Ik ben er zeer tevreden over, hij is niet duur en komt door heel Nederland.
Die man van hop is een grote oplichter, hij was mederwerker van simicur en is toen tegen iedereen gaan vertellen dat hij simicur heeft overgenomen, wat dus niet de waarheid is. Ik raad jullie echt af om bij deze man ook maar iets te bestellen want hij is ten eerste duurder ten tweede een grote oplichter en ten derde zijn die producten gestolen van Simicur!

geerke schreef:dampo is zijn neus smeren,verlicht ook.
jesito schreef:AaronYve schreef:http://www.simicur.nl
Dit is echt superspul die hoestmix van simicur.
Ik heb zelf een pony met bronchites en het heeft goed gewerkt en nog een paar mensen heb ik het aangeraden en iedereen had er baad bij.
Zelfs het paard van een vriendin waar al 5 keer de dierenarts voor is geweest met allerlei behandelingen, ze wou het eerst niet proberen maar toen heb ik haar mijn pot gegeven ik had hem op dat moment niet meer nodig.
Sindsdien voert ze het en het werkt.
Klara16 schreef:Voordat je geld gaat uitgeven aan allerlei kruidenspulletjes, heb je al aan het volgende gedacht:
- zoveel mogelijk buiten zetten, liefst 24 uur per dag
- geen stoffige stalbedekking (vlas ipv stro), ook voor ale andere paarden die erbij staan
- voordroog of geweekt hooi ipv droog hooi
Als je deze dingen niet doet kun je supplementjes voeren tot je een ons weegt....
Oh ja: etherische olieen ed irriteren de luchtwegen alleen maar meer. Let it be...