Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar er staat toch echt dat ik hem -volgens de bijsluiter- de hele spuit moet geven.xxxmarexxx schreef:waar heb je dit gehaalt? gewoon bij de DA neem ik aan. wat raar dat het dan voor honden en katten is. bel ze anders nog even op om het zeker te zijn. ik zou wel voorzichtig zijn. in 1x die hele spuit erin lijkt me niet echt verstandig...

.
Maar ik bel voor de zekerheid m'n DA ook nog wel even. 
Saskiaatje schreef:Alleen kan ik hem niet 1 streepje geven, hem een uur later proberen te laden en als het dan niet lukt, nóg meer streepjes geven, want dan kan ik geen uur meer wachten. (Geen tijd.)

Saskiaatje schreef:M'n DA zegt dat ik gewoon de hele spuit erin moet doen en dat de kans dát 'ie omvalt, enorm klein is (als grapje). Maar bedankt.
Saskiaatje schreef:Maar het probleem is dan, dat hij van zichzelf ontzettend rustig is. Hij is ook heel relaxed met laden, hij gaat er alleen niet helemaal in. En ik ben bang dat hij met de hele spuit bij wijze van spreken omvalt. Dus ik kan ook niet kijken of hij na een half uurtje rustiger is, want hij is dus al heel rustig.

.