Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Orrie_VBW schreef:Mijn veulen ging er ook teveel aan likken, het gevolg was zware diaree
Denk dus niet dat het goed is.

detour schreef:Hoi, heb net zo'n liksteen gekocht voor de veulens, het is de eerste, wilde eens wat anders. KLopt het idd dat als de diertjes er veel aan likken niet een soort overdosis aan zout of mineralen krijgen?

Rytm schreef:Ik weet niet..
Mijn paard had zo'n ding binnen een week op.
En ik me maar afvragen waarom die stal zo zeiknat was elke keer.. Ze dronk natuurlijk ook liters water extra per dag.
Waarom ze dat nou deed.. geen idee..

. heb het koort er doorheen gedaan waar ook zijn appel aan hangt. Hij bijt en speelt wel vaak met die appel maar niet met die steen daar likt hij alleen soms aan. de appel zorgt er ook gelijk voor dat de steen niet tegen de stalwant aan komt en blijft de wand schoon.

detour schreef:Rytm schreef:Ik weet niet..
Mijn paard had zo'n ding binnen een week op.
En ik me maar afvragen waarom die stal zo zeiknat was elke keer.. Ze dronk natuurlijk ook liters water extra per dag.
Waarom ze dat nou deed.. geen idee..
Meen je dat? Had je neit in de gaten dat het met het zout te maken was of proef ik beetje cysnisme? Vind het trouwens ook wel erg vlug!