Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

.
allemaal hetzelfde
Billy schreef:Das het verkooppraatje, maar wat merk jij aan je paard? Persen ze vit E olie uit vit E pitjes of zo?![]()
!
Hij ziet er super uit, lekker glimmend en alles.
Billy schreef:Das het verkooppraatje, maar wat merk jij aan je paard? Persen ze vit E olie uit vit E pitjes of zo?![]()
EmMetjes schreef:Billy schreef:Das het verkooppraatje, maar wat merk jij aan je paard? Persen ze vit E olie uit vit E pitjes of zo?![]()
Jammer dat je niet naar de bestaande onderzoeken kijkt. Er is meer dan voldoende wetenschappelijk onderzoek dat aantoont dat geraffineerde oliën van 0 en gener waarde zijn.
Helaas zijn er dus mensen die denken dat het verkooppraatjes zijn. Gelukkig zijn er mensen die wel verder kijken en wel het beste met hun paard voor hebben. Van geraffineerde - vaak goedkope - olie alleen gaan ze inderdaad wel glimmen maar kan zelfs belastend zijn voor de ingewanden. Zelf zou ik die 'rommel' ook niet innemen waarom dus wel aan mijn paarden geven?
. Maar daar zou ik mij niet zo druk om maken, vet krijg je altijd wel binnen.