Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

)
Ik geef mijn paard elke dag een appel, daar is echt niets slechts aan hoor
Najaa euh, ze leven allemaal nog en houden er niks aan over, tenminste niets zichtbaars. 
Mik_ schreef:Bij de manege waar ik vroeger reed krijgen de manegepaarden van de nieuwe eigenaar nu oa oud brood van de bakker... D'r komen soms hele pizzabroden voorbijNajaa euh, ze leven allemaal nog en houden er niks aan over, tenminste niets zichtbaars.
. hasten schreef:Ik wist wel dat er teveel suikers in appels zitten, maar zit dat ook in wortels?
help ik kom er even niet op!!
en veel kennis is ook vrij nieuw of al zo verstoft dat het 'vergeten' is. ik bedoel, wie kent nu de klazien út zalk weetjes nog?? maar bar weinig mensen en zo zal het met voerkennis ook gaan. loveprince schreef:ik vind het altijd zo jammer dat iedereen iets anders zegt.daardoor wordt het zo verwarrend allemaal,zelfs de vee artsen zeggen verschillende dingen,de een zegt geef maar lekker brood en de anders zegt nee das slecht moet je niet doen.
(vee-)artsen hebben zelfs over behandelingen en ziektes verschillende meningen, erg hè? en zo intepreteert iedereen kennis naar eigen inzicht en handelt hiernaar.