Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

zit nu op school, maar als ik thuis ben zal ik het boek even proberen op te zoeken en natuurlijk de goede pagina
ik weet het niet helemaal zeker hoor
nujaro schreef:heej
ik heb geloof ik weleens wat gelezen over dat gemaaid gras slecht kan zijn voor de ponyzit nu op school, maar als ik thuis ben zal ik het boek even proberen op te zoeken en natuurlijk de goede pagina
ik weet het niet helemaal zeker hoor

_lucy_ schreef:gemaait gras moet je laten liggen tot het niet meer groen is, dan zijn er veen eiwitten uit..
te veel eiwitten is niet goed voor het beestje.. als hij alleen in de wei staat ishet goed want die krijgen verder niks te eten, als hij ook nog brokken enzo krijgt (waar ook eiwitten inzitten) krijgt hij te veel binnnen en dat is niet goed..
dus ff laten liggen tot het niet groen meer is.. een paar weken ofzo..

hoe ik het oplos is door elke keer als ze het doet naar de middendraf te rijden en het is al stukken minder

silverking schreef:ik heb zelf ook een pony die ook de heletijd met haar hoofd schut en dat is echt zwaar irritandhoe ik het oplos is door elke keer als ze het doet naar de middendraf te rijden en het is al stukken minder
![]()

Blue_Star schreef:_lucy_ schreef:gemaait gras moet je laten liggen tot het niet meer groen is, dan zijn er veen eiwitten uit..
te veel eiwitten is niet goed voor het beestje.. als hij alleen in de wei staat ishet goed want die krijgen verder niks te eten, als hij ook nog brokken enzo krijgt (waar ook eiwitten inzitten) krijgt hij te veel binnnen en dat is niet goed..
dus ff laten liggen tot het niet groen meer is.. een paar weken ofzo..
Nog beter,wil je soms problemen??
Je beseft toch dat gemaaid gras dat op een hoopje ligt serieus gaat broeien??
En TS,dat is ook het antwoord op je 2e vraag naar me toe:gemaaid gras gaat zeer snel broeien en vandaar dat je het direct moet geven