Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

RicardoOpa schreef:Pavo MuscleBuild > Vele goede berichten over gehoord.
monique05 schreef:Ik heb voor het soepeler maken van hals en schouderpartij spiersupport aangeraden gekregen. Misschien is dat ook wat voor jou paard?

avanoort schreef:Waarom geen selenium?

shaolanneke schreef:mijn paard heeft snel last van d'r rug en is snel gespannen op de rug. Gebruik op aanraden van Laarakkers rugpsray voor en na het rijden. Ter ondersteuning van de rug geef ik nu ook rugcompositum. Gewoon elke dag 5 druppeltjes op een boterham. Is beide van de groene os en te bestellen bij de paardendrogist. Het ruggebruik is aanzienlijk beter geworden.
! 

RicardoOpa schreef:Selenium zit in vele producten al verwerkt
Het is een sporenelement, die onderandere de spieren beschermd.
En goed is tegen verzuring van de spieren vooral gemengt met Vitamine C

RicardoOpa schreef:monique05 schreef:Ik heb voor het soepeler maken van hals en schouderpartij spiersupport aangeraden gekregen. Misschien is dat ook wat voor jou paard?
Is dat ook van de Groene Os? Volgens mij heette hij zo, ja
#Ymke# schreef:ik heb gezien dat pavo en die myoplast ongeveer in dezelfde prijsklasse liggen.. dat maakt weinig verschil.. ben alleen heel benieuwd ook naar het verschil..bouwt het ook echt spieren op of is het alleen voor de soepelheid?
Tender schreef:Ymke: supplementen kunnen nooit spontaan spieren opbouwen, daar is iig (ook) beweging/training voor nodig, supplementen kunnen hooguit ondersteunen.
. #Ymke# schreef:Ik zoek ook geen supllement dat ineens spieren opbouwt, maar zoals in mijn berichtje staat zoek ik iets ter ondersteuning van de opbouw...
#Ymke# schreef:bouwt het ook echt spieren op of is het alleen voor de soepelheid?