Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_activeme schreef:Ik bestel tegenwoordig psyllium bij baroen. Dit is een stuk goedkoper dan een EJ etc. Ik bestel 2,5kg en dat is voor 1 kuur.
https://www.baroen.nl/component/virtuemart/zaden-en-pitten/vlozaad-standaard-psyllium-detail?Itemid=2068
josien_m_ schreef:Nee, het staat (nog?) niet op de site. Maar ik heb het daar vorige week gekocht.
Citaat:Dag Sandra,
Ik weet niet wie je dit verteld heeft maar in vermoed dat deze een beetje in de war is/was.
800 gram is € 19,95 of 1,6 kg voor € 34,95.
Met vriendelijke groet,
Imke Otter
Otter Diercompleet.
SandraWierda schreef:josien_m_ schreef:Lijnzaad
Oh ja maar dat kun je overal wel goedkoop krijgen, ik dacht dat jij een adres had gevonden waar vlozaad/psyllium zo goedkoop is
mystery3434 schreef:Nog een vraag aan de bokkers: zwart of wit Vlozaad? Op pit en pit verkopen ze ook zwarte
SandraWierda schreef:Benzz schreef:Lijnzaad werkt alleen niet zo goed als psyllium. Dagelijks lijnzaad als onderhoud prima, maar niet als je echt een zandprobleem hebt.
Wel als je het gekookt geeft hoor, flinke hoeveelheid 20/30 minuten koken, afkoelen en door het voer.
SandraWierda schreef:Benzz schreef:Lijnzaad werkt alleen niet zo goed als psyllium. Dagelijks lijnzaad als onderhoud prima, maar niet als je echt een zandprobleem hebt.
Wel als je het gekookt geeft hoor, flinke hoeveelheid 20/30 minuten koken, afkoelen en door het voer.