Tarico schreef:Weliswaar aan de dure kant maar mijn pony heeft begin van het jaar op de Body Builder van Je paard gezond & fit gestaan. Hij is hiervan enorm opgeknapt, de schrale bovenlijn is weg en hij is in z'n geheel een stuk voller geworden.
En dan puur spiermatig aangezien mijn merrie geen gewicht bij moet krijgen of was jouw pony algeheel schraal? Ook in gewicht?
NinaCharlie schreef:Ik heb mijn paard om een kickstart te geven pure Creatine gevoerd. Ondanks dat hier wisselende verhalen over te vinden zijn vind ik dat het écht heeft gewerkt. Ik ben net voor het weideseizoen gestopt, zodat het geen overkill aan eiwitten wordt.

En waar zag en merkte je dan verschil icm het supplement?
Lukasje schreef:Ik heb goede ervaring met luzerne. Dit is hoog aan eiwit, laag in suikers. Wij voeren hier van een grote baal die geen melasse bevat. Wel opletten dat indien je > 3kg/dag geeft, je de scheve calcium/fosfor weer wat recht trekt door bv zemelen erdoor te mengen.
Hier ook al geprobeerd maar de benodigde hoeveelheden krijgt ze niet naar binnen, ze is geen grote eter en laat het liggen.