Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cheminee schreef:Ik volg! Mijn paard zit ook onder de bulten, alleen aan de rechterkant..
Dierenarts bestempelde het eerst als rainrot maar er komen helemaal geen korstjes op.
Eiwit bultjes lijkt mijn ook onwaarschijnlijk. Dan zou het over het hele lichaam moeten zitten
Popstra schreef:Cheminee schreef:Ik volg! Mijn paard zit ook onder de bulten, alleen aan de rechterkant..
Dierenarts bestempelde het eerst als rainrot maar er komen helemaal geen korstjes op.
Eiwit bultjes lijkt mijn ook onwaarschijnlijk. Dan zou het over het hele lichaam moeten zitten
Zal je paard wss veel op die kant liggen en wellicht het van het strooisel komt
Clasical schreef:De huid is de backup van de lever en nieren, als die overuren draaien.
Een lichaam ondersteunen in zulke processen is niks mis mee.
Zelf gebruik ik preventief curcuma, dus niet als kuur.
“Kurkuma en curcumine. Het zijn krachtige specerijen, die steeds meer belangstelling krijgen vanuit de medische hoek. Kurkuma remt de groei van tumoren en het reinigt het lichaam tot in de diepste lagen. Kurkuma en curcumine hebben het mooie vermogen om ontstekingen uit het lichaam te kunnen verwijderen. En om het lichaam, in alle facetten, diep te reinigen. Van het hersenweefsel tot in de gewrichten. In de ayurveda en andere natuurlijke medische wetenschappen, is dit reeds duizenden jaren bekend. Kurkuma en curcumine kunnen jarenlang opgeslagen afvalstoffen weer uit ons lichaamsweefsel verwijderen “