ireika schreef:Hoe jong is jouw paard? Sommige paarden gebruiken nl veel energie voor het groeien, en ogen daardoor wat iel.
Mijn ervaring is dat onbeperkt ruwvoer (en vooral goed gras dan) het beste helpt om je paard op gewicht te krijgen, ik heb al meerdere paarden gezien die net magerder werden van veel krachtvoer, en vooral ook met maïsvlokken ik vermoed omdat teveel suikers door sommige paarden lastig te verteren zijn) dus die maïsvlokken zou ik net niet doen.
Met de All in soup heb ik geen ervaring, maar er lijkt vrij weinig in te zitten dat een extra aanvulling zou zijn, dus ik zou het inderdaad wel combineren met nog iets anders. (En eventueel ook nog een grasmixof luzerne mix)
Zelf heb ik goede ervaringen gehad met de Equifyt zupa (is ook een soort van pulp) gecombineerd met Equifyt natural base, en daar nog een scheutje zonnebloemolie bij. in Lede zit een verdeler, niet zo ver voor jou dus.
Paard is 8 jaar, dus zou volgens mij weinig aan de groei kunnen liggen.. had gekozen voor de all in soup voor de vele eiwitten erin, voor spieren
ga die verdeler zeker bekijken