Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sabineG schreef:Hoezo onmogelijk om onbeperkt hooi te geven.? Of staat ie op de dag de hele dag buiten in een groep? Als het niet genoeg is wat het paard nodig heeft dan kun je dat toch verhogen?
Een goeie tip... Koop een mega groot hooinet met fijne mazen... Ik heb er drie voor mijn drie paarden. Deze stop ik propvol en ze doen en 24 uur mee... Ze zijn dan ook niet te tillen maar ze hebben wel onbeperkt hooi... Ze staan nooit zonder eten en zijn veel langer bezig met hun eten wat weer goed is voor de spijsvertering. en de verspilling is nihil...
golddigger08 schreef:sabineG schreef:Hoezo onmogelijk om onbeperkt hooi te geven.? Of staat ie op de dag de hele dag buiten in een groep? Als het niet genoeg is wat het paard nodig heeft dan kun je dat toch verhogen?
Een goeie tip... Koop een mega groot hooinet met fijne mazen... Ik heb er drie voor mijn drie paarden. Deze stop ik propvol en ze doen en 24 uur mee... Ze zijn dan ook niet te tillen maar ze hebben wel onbeperkt hooi... Ze staan nooit zonder eten en zijn veel langer bezig met hun eten wat weer goed is voor de spijsvertering. en de verspilling is nihil...
Omdat ik op een stal sta, waar regels zijn en ik mijn paard niet op onbeperkt hooi mag zetten of hooi in hooinet mag geven.
daarbij gaat hij ook 4 uur per dag naar buiten in een groep dus hij dan zowiezo even niet kan.