Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
TinaaWhoop schreef:Bedankt voor de antwoorden!
Zenith is een Hannoveraan van 1m65 en weegt denk ik rond de 600 a 700 kg
Hij is allergisch aan granen vandaar het Care4Life, hij krijgt dit al bijna een jaar en een half en heeft hier nooit problemen mee gehad!
Voordroog zal ik jammer genoeg moeten blijven geven omdat meneer begint te hoesten van gewoon droog hooi, ook al maak ik het goed nat![]()
Nu dat ik dit voorschema van de DA 2 dagen heb gevolgd heeft hij geen vieze billen en staart meer.. Ik snap het echt niet!
Hij had nooit ergens last van en oppeens dit
TinaaWhoop schreef:Zou het misschien een goed idee zijn om hem meer bietenpulp te geven? (Verdeeld over een hele dag) Want ik geef gewoon wat er op de zak staat. De DA heeft niets gezegd over de hoeveelheid.
ellepel schreef:Gewoon zo blijven voeren en neem contact op net je dierenarts als je vragen hebt.
Hier op bokt krijg je toch altijd het advies dat het niet goed is en dat het anders moet.
Maar jij hebt er de dierenarts bij gehad, die schreef je iets voor wat nu goed gaat en als je iets niet snapt moet je dat aan die persoon vragen, dus morgen even bellen, en dan krijg je vast een goed en duidelijk antwoord.
Want de voordroog het ligt echt puur aan het gewicht wat hij binnen krijgten hoe nat die voordroog is.
En als het wat nattig is kunnen ze daar ook wat vieze billen van krijgen
Je dierenarts heeft het voer vast gezien,misschien was het ook teveel in gewicht,maar dat kunnen wij niet zien van achter de computer he.
Dus beter daar even vragen
Het probleem is ook dat dat er altijd vanaf hangt hoeveel hij krijgt.. de ene keer krijgt hij een hele berg en de andere keer krijgt hij maar een handje
Het is dan ook zo ne moeilijke mens die staleigenaar dat er mee praten absoluut niet mogelijk is zonder dat er geroepen word en gedreigd word dat je een andere stal kan gaan zoeken. pff. Ik ben er bijna weg
nog eventjes