Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Magica schreef:Ja, ik voer al een jaar de Mineral Brikks van Höveler. De muesli's ken ik niet maar het is een goed merk wat zelfs door de kliniek hier in Duitsland wordt aanbevolen.
Magica schreef:Ja, ze heeft het zo op, type wat de boer niet kent dat eet ie niet.En smaakt dat goed? Aldus je merrie? Onze drie dames zijn nogal kieskeurig. Ze eten het liefst de muesli van Marstal Vito. Ik heb eens wat geprobeerd van Masterhorse, vanwege zo min mogelijk suikers en melasse, maar dat vonden ze in het begin niet zo. Gelukkig hebben ze het uiteindelijk wel gegeten.
Marjo89 schreef:Reformin is 1e brokje wat ze alle 3 eten.
Ik mix het met handje luzerne en muesli. (Straks pur Itan) zonder granen en melasse. De variant luzerne brokje trekt mij ook wel.
En Terabb-E..
Waar bestellen jullie het ? of kopen ?
Ik woon zelf vlak aan de grens en moet 15 min rijden. En aantal zijn er op voorraad.
En alles kan besteld worden..
Is er iemand die ervaring heeft met de kruiden & supplemten ?
Vind het tot nu toe kwalitatief een sterk merk, en prijs redelijk gunstig.
Hiervoor voerde ik marstall,
Rofah schreef:Dichtstbijzijnde afhaalpunt is voor mij meer dan 50km rijden en de webshop op de Nederlandse site doet het niet. Weet iemand of een webshop het levert?
Getup schreef:er is tegenwoordig ook een vertegenwoordiger in Nederland, las ik. Ga even zoeken.
edit: https://www.facebook.com/Hovelernederla ... e_internal en dan het bericht van 14 januari