Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
RianneH schreef:Geen supplement, maar wel een vraag. Waarom blijft de ontsteking bestaan? Je behandeld nu al bijna een jaar een ontsteking, dat het zo lang aanhoudt vind ik zorgwekkend.
Verder zou ik behandelen met een hongingzalf zoals mesitran, die geeft lange tijd bescherming, waar betadine maar kort (30min dacht ik) en vooral ontsmettend werkt. Mits de wond dicht mag groeien natuurlijk..
).ImkeTarek schreef:RianneH schreef:Geen supplement, maar wel een vraag. Waarom blijft de ontsteking bestaan? Je behandeld nu al bijna een jaar een ontsteking, dat het zo lang aanhoudt vind ik zorgwekkend.
Verder zou ik behandelen met een hongingzalf zoals mesitran, die geeft lange tijd bescherming, waar betadine maar kort (30min dacht ik) en vooral ontsmettend werkt. Mits de wond dicht mag groeien natuurlijk..
Dit gaat in overleg met de kliniek zo, gezien het een chronische ontsteking is. Vandaar dat ik nu verder wil kijken naar de meer natuurlijke middelen ipv chemische AB of operaties die geen erg groot slagings percentage hebben.
Aan honingzalf heb ik ook al gedacht, maar gezien de wond niet dicht mag groeien (kan de viezigheid er niet meer uit), kan ik dit helaas niet gebruiken.
Onder het mom "baadt het niet, dan schaadt het niet" krijgt hij daarom wel wat honing door zijn eten, in de hoop dat dit van binnenuit iets ontstekings remmend werkt.