Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
keona schreef:ja inderdaad je wilt hem een handje geven van iets pak dan inderdaad een vitamine/mineralen korrel bv marstall force geloof dat ik 20 of zelfs 25 kilo heb gekocht voor nou moet ik goed denken 30 of 40,-
maar kijk even bij marstall op de site
http://www.marstall.nl
pavo ben ik zelf geen voor stander van
Bo_Cassey schreef:keona schreef:ja inderdaad je wilt hem een handje geven van iets pak dan inderdaad een vitamine/mineralen korrel bv marstall force geloof dat ik 20 of zelfs 25 kilo heb gekocht voor nou moet ik goed denken 30 of 40,-
maar kijk even bij marstall op de site
http://www.marstall.nl
pavo ben ik zelf geen voor stander van
Waarom niet?
carmenbrum schreef:Ik heb ook een 3,5 jarige. Ik rijd hem 3x per week max. een half uurtje.
Hij krijgt 1x per dag 3-4 handjes brokken, dus ik denk iets van een halve voerschep..
Wij hebben basis/sport brok in een zak van 20kg geloof ik, en zo'n zak kost iets van 7,50€.
Ik doe daar sws wel 2/3 maand mee!
Hij heeft wel onbeperkt weidegang met een schuilstalletje. 's Winters krijgen ze 2x per dag hooi bijgevoerd
keona schreef:carmenbrum schreef:Ik heb ook een 3,5 jarige. Ik rijd hem 3x per week max. een half uurtje.
Hij krijgt 1x per dag 3-4 handjes brokken, dus ik denk iets van een halve voerschep..
Wij hebben basis/sport brok in een zak van 20kg geloof ik, en zo'n zak kost iets van 7,50€.
Ik doe daar sws wel 2/3 maand mee!
Hij heeft wel onbeperkt weidegang met een schuilstalletje. 's Winters krijgen ze 2x per dag hooi bijgevoerd
Als je gaat kijken wat je paard aan brok/musli nodig heeft om genoeg vitamine mineralen binnen te krijgen,moet je wel flink wat meer voeren dan die 3/4handjes.als je dan toch zo weinig wilt voeren waarom dan geen vitamine mineralen korrel.je hoeft maar weinig te geven en hij krijgt toch alles binnen.of een liksteen van paard natuurlijk,kun je er bij hangen.
Nagano schreef:RoyalC schreef:Het is geen mens he, met goed ruwvoer krijgt een paard alles binnen wat hij nodig heeft, helemaal een ras wat zo sober is als de jouwe.
oke snap hem hahhaha