Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
singasong schreef:Ik krijg inmiddels via pb te horen dat dit supplement niet geschikt is om een paard te voeren wat gevoelig is voor suikers.
Welk supplement zou dit wel zijn? Ik zie door de bomen het bos niet meer eerlijk gezegd. Er zijn zo veel supplementen!
singasong schreef:Carina, dat is leuk om te horen dat jouw paarden het er zo goed op doen. Hoe lang geef je het nu?
Het verschil met jouw paarden en die van mij is dat die van mij helemaal niets meer doet. Dus verbruik van suikers/zetmeel is minimaal.
En hoe heb je het getest?
pleiada schreef:Ik heb even de informatie en ervaringen doorgelezen,het lijkt me eigenlijk best goed spul..Weten jullie toevallig wat de ingrediënten zijn??
singasong schreef:pleiada schreef:Ik heb even de informatie en ervaringen doorgelezen,het lijkt me eigenlijk best goed spul..Weten jullie toevallig wat de ingrediënten zijn??
Samenstelling:
- lucerne
- tarwe
- gerst
- sojaschillen (qmo)
- graanbijproducten
- koolzure voederkalk
- graan (bijpr.)
- lijnzaad
- maisbijproduct
- zout
- vitaminenmineralenmengsel
- plantaardige olie
De analyse staat op de website.
jesito schreef:Hier in Limburg is het alleen beperkt qau verkoopadressen maar daar zijn ze voordurend mee bezig bij metazoa.
IngeK schreef:* megaschop *
Mijn paardje krijgt Metazoa op aanraden van de dierenarts. Gaat goed, niets mis mee. Maar nu wordt het kouder en gaan we langzamerhand iets meer aan het werk, en vraag ik me af of de voedingsdeskundigen van Bokt hier nog een recentere mening over hebben dan wat hier boven staat. Mist er nog iets? Scheve verhouding van het één of ander? (Dat weet 'Bokt' altijd zo goed) Mijn paard leeft verder op gras en voordroog, en krijgt nog een handje van een onbekende basisbrok van stal.
Edit: Paard staat tijdens kantooruren op de wei en de rest van de dag op stal.
Edit2: Hij is 4 jaar en we zijn de training aan het opbouwen, het is de bedoeling dat hij in de komende tijd spieren gaat kweken, wat een van de aanleidingen is om nog eens naar zijn voer te kijken, of dit wel voldoende is..?
(Als ik beter een nieuw topic had kunnen maken, hoor ik het graag. Twijfelde ik over.)