Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
charissiej schreef:Ja, ik wil precies hetzelfde weten! Kan iemand mij vertellen of er veel gras moet staan om er door te kunnen eten? Ik heb namelijk een karige weide, maar toch raakt mijn pony nog bevangen!
R0oszs schreef:Kan ik hier mischien ook even een vraag stellen over de grasmaskers? Wat is jullie ervaring met speelse paarden met een grasmasker?
Ik zit er namelijk over te denken om toch een grasmasker te halen voor Amor maar hij is speels en de andere pony's van zijn groep ook. Vooral met Valentijn is hij vaak aan het spelen en zitten ze mekaar te krabben etc. Dat is eigelijk iets wat me tegenhoud om zo'n masker om te doen..
R0oszs schreef:Kan ik hier mischien ook even een vraag stellen over de grasmaskers? Wat is jullie ervaring met speelse paarden met een grasmasker?
Ik zit er namelijk over te denken om toch een grasmasker te halen voor Amor maar hij is speels en de andere pony's van zijn groep ook. Vooral met Valentijn is hij vaak aan het spelen en zitten ze mekaar te krabben etc. Dat is eigelijk iets wat me tegenhoud om zo'n masker om te doen..
. Ik moet de tijd van het dragen van het masker langzaam opbouwen omdat anders mijn pony zich helemaal openschuurd aan het masker. Eigenlijk zou ik graag `s nachts het masker ook om laten maar dat durf ik nog niet zo goed. Ben bang dat hij dan ergens achter blijft hangen.
)