Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
inkepink schreef:lijnzaadolie werkt zo goed als altijd en is ook niet megaduur.
Mijn paarden krijgen het allemaal en glimmen als spiegels (we zeggen wel eens als versgelegde keutels in de maneschijn hihi)
z0rr0 schreef:ik heb spray met herstshoornolie
en vitamine olie dat koop ik bij ons op stal de eigenaresse is homeopaat
Dniez schreef:Zonnebloemolie kan ook.
grietsjuh schreef:Mijn fjord krijgt elke dag muesli met een scheutje lijnzaadolie er doorheen! Kan ook gewoon over dr biks heen ofzo.. En ja dit kan je als het goed is gewoon bij de ruitersportzaak kopen! Je pony gaat er mooi van glanzen
minkie schreef:Gewoon een scheutje zonnebloem olie over het voer doen. Werkt net zo als lijnzaadolie maar is een stuk goedkoper.
Zoezi schreef:grietsjuh schreef:Mijn fjord krijgt elke dag muesli met een scheutje lijnzaadolie er doorheen! Kan ook gewoon over dr biks heen ofzo.. En ja dit kan je als het goed is gewoon bij de ruitersportzaak kopen! Je pony gaat er mooi van glanzen
Oh mooi.......
ze liepen zo te klagen dat hij slecht in zijn vacht zat.......begonnen gelijk over bloedtrekken en zo. Maar nu snap ik waarom hij zo dof is, ik ben zowat de enige die er niks voor geeft![]()
Erg he die onwetende groentjes
Zoezi schreef:z0rr0 schreef:ik heb spray met herstshoornolie
en vitamine olie dat koop ik bij ons op stal de eigenaresse is homeopaat
Hebben ze dat ook bij een winkel? Heb ik nog nooit van gehoord........maar mijne gaat direct na het poetsen liggen rollen, dus of ik daar geduld voor ga hebben
minkie schreef:Ja hoor heb zelf altijd van de AH.
bel91 schreef:(spiekt even gna gna)
Ga ik bij jou de komende tijd ook doen............dan verveel ik me tenminste niet meer zo
)
(dan betaal ik 14 euro voor 2,5 liter om je een idee van prijzen te geven)
dat vind ik persoonlijk erg prijzig.