Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Autumnn schreef:Dan zou ik nog even doorzetten als je het nogmaar zo kort voert.
Mijne moest er ook echt wel een week of 2/3 aan wennen. Nu eet hij het zo op.
Change03 schreef:Kelszz_ schreef:Biergist werkt super. Is er in poeder variant maar ook in brok vorm.
Mijten optiform werkt hier ook geweldig !
Bedankt voor de tip! Denk dat de optiform goed in zijn rantsoen zou passen
Edit: hoeveel voer je? Zie wel dat ik er een redelijk volume van moet voeren.
Daannvd92 schreef:Rustig aan opbouwen, ik heb ook een moeilijke poeder eter (ik geef wel slobber laag in suiker omdat ze snel dik worden, maar ook met slobber blijft het een ding). Ben zelf met hem nu aan een nieuwe maag poeder begonnen, ik zou daar 3 schepjes van moeten geven maar begin nu met een halve, morgen 3/4 en overmorgen 1.
Change03 schreef:Daannvd92 schreef:Rustig aan opbouwen, ik heb ook een moeilijke poeder eter (ik geef wel slobber laag in suiker omdat ze snel dik worden, maar ook met slobber blijft het een ding). Ben zelf met hem nu aan een nieuwe maag poeder begonnen, ik zou daar 3 schepjes van moeten geven maar begin nu met een halve, morgen 3/4 en overmorgen 1.
Welke slobber geef je?
Ik moet 70 gram geven, 3 schepjes inderdaad. Omdat het geurloos was heb ik meteen de gehele dossering erdoor gegooid (dom). Maar na 2 happen had hij het al gelijk door.
Change03 schreef:Is dat deze?
https://www.vitalstyle.nl/slueslimix?ga ... N8QAvD_BwE
Ziet er goed uit! Je voert die wel nat? Ik lees net dat er geen pulp in zit dus dat je hem ook droog kan voeren.