Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Diddykong schreef:Ik vrees dat de 1000 euro voor "gewoon" trekken is. Bij stempelen moeten ze onder narcose zover ik weet, ik vrees dat dat nog veel duurder is. Ik was toen iets van 600 euro kwijt voor 1 kies. Gewoon getrokken. Maar goed, is wel 10 jaar geleden.
Mloui schreef:Als de kies scheef is gaan staan staat hij los. En een losse kies doet pijn. Deze moet er met of zonder röntgenfoto gewoon uit. Daar knappen ze doorgaans erg snel van op.
Als de kies los genoeg staat hoeft het bij zo’n oudje niet erg lastig te zijn en zullen de kosten ook meevallen.
mystery1980 schreef:Mloui schreef:Als de kies scheef is gaan staan staat hij los. En een losse kies doet pijn. Deze moet er met of zonder röntgenfoto gewoon uit. Daar knappen ze doorgaans erg snel van op.
Als de kies los genoeg staat hoeft het bij zo’n oudje niet erg lastig te zijn en zullen de kosten ook meevallen.
Wat is los genoeg, er zit wat beweging in maar nog niet zoveel. Ik vroeg nog of hij niet weer vast kwam te zitten als het tandvlees weer rustig wordt. Kon me dat zomaar voorstellen namelijk, maarja feit dat hij schuin staat...
Ik blijf het een lastig verhaal vinden en gevoelsmatig denk ik ook aan hard sparen en even aankijken hoe het zich ontwikkeld. Kijken of hij losser komt te zitten of dat misschien zelfs verbeterd.
Wil niet dat hij pijn heeft maar ook niet onnodig ingrijpen.
monsera schreef:Bij mijn oudje van 30 is er vorige maand nog een kies getrokken. Die zat ook los en is gewoon door de tandarts er uit getrokken hier thuis. Koste niets te extra's
Door de jaren heen ook bij mijn andere oudje die 34 is geworden zijn er al heel wat kiezen zo getrokken.
Dus ik vind deze bedragen echt absurd.
Soms zal het nodig zijn op de kliniek maar vaak ook niet.
Ik spreek nu alleen over de losse kies. Een kies met een gat erin zal lastiger zijn. Daar kan ik niet over mee praten.