Wanneer ‘werkt’ een supplement?

Moderators: Nicole288, balance, Dyonne, Sica, Neonlight, C_arola, Coby

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ElskaIsland
Berichten: 389
Geregistreerd: 04-02-14

Wanneer ‘werkt’ een supplement?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-20 17:42

Hoi allemaal,
Ik ben sinds vrijdag begonnen met de balancer plus brok van ‘je paard fit en gezond’. Hiervoor kreeg mijn pony alleen nutrimash, met vitamine e, magnesium, glucobalance en lijnzaadolie. Nu dus wat vitamines erbij. Weet iemand wanneer het ‘werkt’? Ik ben zo benieuwd of ik verschil ga zien, ik vind m’n pony nl wat traag en heeft wat brokkelige hoeven (dit kan ook van droogte komen).

Sas_Mon

Berichten: 1638
Geregistreerd: 06-04-07
Woonplaats: Ede

Re: Wanneer ‘werkt’ een supplement?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 19:30

De "Werking" verschilt per nogal per onderdeel van je paard. Een paard moet altijd wennen aan nieuw voer. Zijn darmen moeten de tijd krijgen om de juiste bacterien aan te maken om het goed te kunnen verwerken. Toename van energie omdat er meer energie in het voer zit ( als in calorieeen) merk je binnen een paar dagen tot een paar weken. Hoeven duren een jaar om helemaal te vervangen ongeveer dus effect op de hoeven merk je pas over een jaar. De vacht wisselt elke verharing dus die merk je over een paar maanden. Tekorten aanvullen verschilt per tekort en hoe heftig hrt tekort was.

ElskaIsland
Berichten: 389
Geregistreerd: 04-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-20 14:37

Sas_Mon schreef:
De "Werking" verschilt per nogal per onderdeel van je paard. Een paard moet altijd wennen aan nieuw voer. Zijn darmen moeten de tijd krijgen om de juiste bacterien aan te maken om het goed te kunnen verwerken. Toename van energie omdat er meer energie in het voer zit ( als in calorieeen) merk je binnen een paar dagen tot een paar weken. Hoeven duren een jaar om helemaal te vervangen ongeveer dus effect op de hoeven merk je pas over een jaar. De vacht wisselt elke verharing dus die merk je over een paar maanden. Tekorten aanvullen verschilt per tekort en hoe heftig hrt tekort was.



Dank je voor je uitleg!