Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MarcR schreef:Onze trainster geeft al enkele jaren in de winter glucosamine aan een merrie van haar die artrose heeft en dit met goede resultaten.
Zij heeft wel ondervonden dat er producten zijn die een hogere of lagere concentratie bevatten.
Deze met een hogere zijn duurder maar ook veel effectiever, de lagere concentraties goedkoper en veel mindert effectief.
daffie1986 schreef:Inderdaad wat lambiekske zegt. Bij de kruidvat verkopen ze ook pillen glucosamine. Mijn vriend heeft een tijdje bij de eigenaar van de dekamarkt gewerkt en zijn stalruiter gaf alle jonge paarden in de opfok ook gewoon glucosamine die voor mensen is en ze zijn allemaal tijdens verkoop foutloos door de röntgen gekomen.
vejovitaal schreef:Bij artrose is het verstandig een product te geven wat naast glucosamine (de juiste glucosamine nl. 2kcl) ook MSM bevat, dit remt de artrose omdat dit van nature uit ontstekingsremmend werkt. Ook zorgt MSM ervoor dat glucosamine makkelijker, sneller en vollediger wordt opgenomen.
kijk maar eens op http://www.glucosaminecentrum.nl daar heb je het goedkoopste kwaliteitsproduct 'horseflex'
dit bevat naast de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid glucosamine-sulfaat 2kcl ook MSM.
Kajanus schreef:vejovitaal schreef:Bij artrose is het verstandig een product te geven wat naast glucosamine (de juiste glucosamine nl. 2kcl) ook MSM bevat, dit remt de artrose omdat dit van nature uit ontstekingsremmend werkt. Ook zorgt MSM ervoor dat glucosamine makkelijker, sneller en vollediger wordt opgenomen.
kijk maar eens op http://www.glucosaminecentrum.nl daar heb je het goedkoopste kwaliteitsproduct 'horseflex'
dit bevat naast de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid glucosamine-sulfaat 2kcl ook MSM.
Krijgen we dan ook nog Bokt kortingwant volgens mij verkoop je zelf de producten en het ziet er wel goed uit en ook betaalbaar.
Cerize schreef:Ik ken het inderdaad ook niet, maar ben wel geinteresseerd.
Als ik jouw product naast dat van NAF 5 star zet, wat zijn dan vooral de verschillen? Of verschilt het niet zoveel.
Ik ben heel tevreden of NAF en durf daarom niet zo snel te veranderen.
PBA_ schreef:daffie1986 schreef:Inderdaad wat lambiekske zegt. Bij de kruidvat verkopen ze ook pillen glucosamine. Mijn vriend heeft een tijdje bij de eigenaar van de dekamarkt gewerkt en zijn stalruiter gaf alle jonge paarden in de opfok ook gewoon glucosamine die voor mensen is en ze zijn allemaal tijdens verkoop foutloos door de röntgen gekomen.
Dat kunnen ook gewoon goede paarden zijn natuurlijk.